Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik rij een Opel Astra F type.Een stationwagen uit 1995 met 166.045 kilometer op de teller.Keihard en mooi om te zien.
Ik rij al ruim 20 jaar Opel en alleen voor m'n werk rij ik andere type auto's.(bedrijfsbusjes)
Ik heb van de Opel pas de bumpers in kleur laten spuiten,wat de auto alleen maar ten goede komt,wat uitstraling betreft.Ik heb hem pas een Tectylbeurtje gegeven om de winter rustig door te komen.
Gr Marcel.
![]()
![]()
![]()
zo zag hij eruit met de standaard bumpers,gewoon zwarte.
![]()
Daarna kwamen de in kleur meegespoten bumpers eronder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ondertussen zijn allebei de Astra's verkocht en hebben we een nieuwer type Astra gekocht.
Een G type uit 1999.Dit kwam omdat ik nu in een auto van de zaak rij.
De Opel Astra die we nu hebben is een 1.6 16V Club uivoering.
Er zitten inmiddels al andere achterlichten op en een embleemloze grille.
Hier wat foto's van onze nieuwe vriend en van de wagen van de zaak.
Een supervete Nissan Vanette 2.3 D Cargo.Rijdt 1 op 8 ,wat een gebakkie zeg...........
gr Marcel.
![]()
![]()
![]()
![]()
Amazones zijn er gelukkig nog redelijk voldoende... als de eigenaren er zuinig en wijs mee zijn(vaak het geval), blijft dat gelukkig ook zo.
Volvo heeft een goede onderelenvoorzining via de club, en dat is ook veel waard.
Denk dat vooral de Britten daar mede debet aan zijn.
Je radio is me legitiem genoeg. Haha. Zekerwel comfortabel/modern met handsfree.
Heb nog een mooie all-in Alpine-radio voor de Bèta, maar dan moet ik veel van het dashboard slopen om hem goed er in te krijgen. Vandaar dat ik de semi-klassieke look in het vizier had. Dan kan het ouderwets gemonteerd worden in de bestaande fittings.
Het heeft echter geen haast. Er zijn ook bedrijfes in Engeland en Duitsland die je oude radio ombouwen naar hypermodern. Dus ook bluetooth etc. Of het wat is? Ik weet niet.
Wat betreft de onderdelen is de coupé tergend lastig. De L-jetronic componenten etc.
Dan ook meest problematisch zijn nog eens de interieur-trims. Niet bedoeld voor de eeuwigheid, vergaat het op den duur. In de basis een wegwerpauto. Jammer.
Vandaag in ons dorp de Thijs & Afke rally. Stonden twee prachtige Amazone exemplaren te glimmen en glanzen (geen camera mee). Trof ik ook nog een fraaie Ford Thunderbird 1955. Echt een wonderschoon model.
Voor de Fulvia is het fractie beter geregeld met onderdelen. Dieper geworteld in Italië, geliefderaldaar. Wordt gelukkig nog veel voor gemaakt, echter niet alles. Zagato is dan weer stukken lastiger op de blingbling-delen. Maar die van mij is gelukkig compleet en origineel. Ben er dus maar zeer zuinig mee. Doch is en blijft een temperamentvolle, humeurige en kwetsbare auto door de HF-rallysportmotor en de opbouw van de koets.
Klopt! Idd niet in 2016! Moet eerst weer een stukje cruciaal onderhoud plegen. Maar er staan wel plaatjes op de site van voorgaande ritten
Waar tufte je meer rond? Want we hebben natuurlijk wel een kijkje genomen bij de start!
2017 zijn we er weer bijGewoon voor de leut. Alleen dat einde, die afsluiting... dat verdampt in het niets. Zouden eigenlijk weer bij startpunt moeten verzamelen en daar de happerij nuttigen...
Ohweeh.... die gifkikker... Lotus derivaat? Als een blok op de weg!