Aangestoken door wat er in Hulten allemaal te zien was en heel lang overwegen, heb ik de stap gezet:
Ga de Logo500SE uit de FunKey 30er Agusta A109 halen en proberen hem in een Th.Tiger 90er A109
te zetten.
Het gaat een experiment worden, maar na alle ins & outs overwogen te hebben, moet dat lukken met
nogmaals "oversizen" van 600 naar 700 staartbuis.waarvan ik hier probeer verslag te geven.
Hij arriveerde in een kingsize doos van zeker 1,6m netjes gezekerd en ingepakt door TT. Alles
compleet en geen schade. Zo moet hij er uit gaan zien.
Huidige staat en vergelijk met de 30er.(de verhouding is niet echt goed. Door de soort gr.h.lens met
de 30er op de voorgrond komt die groter uit)
Retract voor gemonteerd en de retracts achter (met wielen die wielbouten en -moeren hebben!)
op de alu grondplaat bevestigd en die grondplaat op het chassis gezet.
Ga de Logo500SE uit de FunKey 30er Agusta A109 halen en proberen hem in een Th.Tiger 90er A109
te zetten.
Het gaat een experiment worden, maar na alle ins & outs overwogen te hebben, moet dat lukken met
nogmaals "oversizen" van 600 naar 700 staartbuis.waarvan ik hier probeer verslag te geven.
Hij arriveerde in een kingsize doos van zeker 1,6m netjes gezekerd en ingepakt door TT. Alles
compleet en geen schade. Zo moet hij er uit gaan zien.

Huidige staat en vergelijk met de 30er.(de verhouding is niet echt goed. Door de soort gr.h.lens met
de 30er op de voorgrond komt die groter uit)

Retract voor gemonteerd en de retracts achter (met wielen die wielbouten en -moeren hebben!)
op de alu grondplaat bevestigd en die grondplaat op het chassis gezet.

Laatst bewerkt: