inbouwen brushless

hallo

ik heb gisteren een minimag van multiplex gekocht maar ik wou er eentje met brushless motor. ik heb daarom een pichler boost 15 er bij gekocht. toen we thuiskwamen zag ik dat er geen handleiding bij zat. ik zou niet weten hoe ik deze motor moet monteren in mijn minimag. moet ik de steun van mijn normale motor (permax 400) gebruiken? of moet ik nog iets anders? op google vind ik ook niet hoe je deze motor moet monteren. graag wat hulp.

tom

Je bedoeld deze veronderstel ik:
Pichler - BOOST 15 - Rc Modellbau Shop

Afgaande op de vermelde afmetingen kan je hiervoor de bijgeleverde MPX motorsteun gebruiken mits je vermoedelijk aan de binnenzijde van de motorsteun een beetje materiaal van de langsliggende en opstaande kantjes af vijlt en dit ter hoogte van de ronddraaiende behuizing van de (buitenloper)motor.

Kijk eens op google onder minimag brushless daar vind je genoeg over deze materie.

je hebt er toch wel een andere regelaar bij gekocht he? Bij een BL motor moet een andere regelaar voor BL motoren

Je bedoeld deze veronderstel ik:
Pichler - BOOST 15 - Rc Modellbau Shop

Afgaande op de vermelde afmetingen kan je hiervoor de bijgeleverde MPX motorsteun gebruiken mits je vermoedelijk aan de binnenzijde van de motorsteun een beetje materiaal van de langsliggende en opstaande kantjes af vijlt en dit ter hoogte van de ronddraaiende behuizing van de (buitenloper)motor.

Kijk eens op google onder minimag brushless daar vind je genoeg over deze materie.

bedankt, heb het geprobeerd en het werkt.

en rebun, ik heb er een andere regelaar bij.

Heb je nog domping toegepast? Ik had dit de eerste keer niet gedaan en precies het CG op de door Multiplex aangegeven plek uitgebalanceerd (met een 2200 mah accu helemaal achterin de cockpit) maar dan bij beetje gas wil hij direct omhoog.

heb vandaag weer een testvlugt kunnen doen (eerste keer ging een beetje mis). deze keer ging het goed. beetje veel wind maar gaat perfect. gaat ook niet recht omhoog met volle gas.reageert ook goed.

bedankt voor de tips

Back