Inbouwverslag Pilot Rc yak 54 87" Russian Thunder CF versie

• Topicstarter Topicstarter ultim@te
  • Startdatum Startdatum
U

ultim@te

Guest
hallo , ik heb van een forumgenoot een pilot rc yak overgenomen daar ik nog een volledige setup op de plank heb liggen voor een 50cc kist .
omdat ik de motor ( 3W50i ) van mijn vrouw voor mijn verjaardag heb gekregen kon ik het natuurlijk niet maken om deze te lang op de plank te laten liggen toch ?? ;):cool:
de prijs was zeer gunstig te noemen en daarom kon ik het niet laten om hem te kopen .

hier even de setup :

motor : 3W50i
uitlaat : KS Canister fr in fr uit / incl KS header
prop spinner : 23x10 elsterprop + carbon spinner
stroom voorziening : powerbox evolution met switch
accu`s vlucht : 2 x 1500 mha powerbox lipo`s
accu ontsteking : 5 cellen Nimh 2000Mha + robbe powerswitch
2 x HS7955TG rollen
2 x HS7955TG hoogte
1 x HS7955TG rudder
1 x HS5925MG gas

verdere ontwikkelingen en foto`s komen uiteraard later in beeld .

tot snel .

cheers !;)

Laatst bewerkt door een moderator:
zo heb nu al de spullen verkocht waar ik vanaf wou , van de week als al het geld binnen is dan ga ik 5 stuks HS7955TG servo`s laten komen en ik ga bij krumscheid even een setje bestellen om de header te solderen .
na het weekend ga ik mijn kelderbox even reorganiseren en dan zal snel het verslag opgestart gaan worden .

ik heb net even optisch gekeken war alles moet komen en de di\giswitch erin geschroefd , kolere wat heb je ineens weinig plek voor een powerbox enzo .
nu wil ik absoluut !!!!!!!!!!!!!!!! geen powerbox discussie in mijn bouwverslag ( alles wat hier mee te maken heeft wordt gelijk verwijderd ) maar ik ga even bij mijn clubgenoten ( alex en erik ) in het bouwverslag spieken waar hun alles hebben gelaten ;)

beter goed gestolen dan slecht verzonnen .

snel meer .

cheers !

Hallo,

Ik ga ook niet mee in een eventuele discussie, maar ik heb dat toestel in maart ergens gekocht en ik heb er sindsdien mee gevlogen zonder powerbox.
en dat werkt prima .

Groet,
Dennis

dat weet ik dennis , maar ik heb er 1 liggen die stof ,igt te verzamelen dus bouw ik hem in .
ik zou er uiteraard geen een gaan aanschaffen omdat het zonodig `` moet `` .
ik heb het liggen dus gebruik ik het gewoon .
in het bouwverslag van alex heb ik gezien hoe hij de emcotec mini geplaatst heeft en dit is gedaan op de manier die ik zelf ook al in mijn hoofd had .

maar binnenkort meer , ik ga zo nog wat stickers op de yak plakken en als dit klaar is dan ga ik mijn kelder even grondig opruimen en zorgen dat ik alle ruimte heb om de pilot vliegklaar te gaan maken .

cheers !

Hallo,

Ik ga ook niet mee in een eventuele discussie, maar ik heb dat toestel in maart ergens gekocht en ik heb er sindsdien mee gevlogen zonder powerbox.
en dat werkt prima .

Groet,
Dennis

zo morgen op morgen op mijn gemakkie eindelijk aan de yak beginnen .
het heeft even geduurd maar soms zijn er dringender zaken aan de orde en moet je keuzes maken .
de setupp is inmiddels iets veranderd , betreft de servo`s dan .
omdat mijn budget het even niet toelaat ga ik even andere servo`s bestellen dan ik eigenlijk van plan was .
hier de aangepaste setup zoals hij definitief gaat worden .

motor : 3W50i
uitlaat : KS Canister fr in fr uit / incl KS header
prop spinner : 23x10 elsterprop + carbon spinner
stroom voorziening : powerbox evolution met switch
accu`s vlucht : 2 x 1500 mha powerbox lipo`s
accu ontsteking : 2s 2000 lipo met BEC+ robbe powerswitch
2 x DS707BBMG rollen
2 x HS5945MG`s hoogte
1 x HS804 jumbo rudder
1 x HS5925MG gas

ik ga proberen even wat foto`s te posten binnenkort .

mvg eric

tis er dit weekend ook niet van gekomen helaas .
misschien ga morgenavond wat doen er aan .

mvg

Hey Eric,

Ik heb nog een HS804 jumbo liggen voor je.
er zit een beetje suitnevel overheen maar verder is hij in prima staat, hij heeft in mijn Redbull gezeten.

voor ene leuk prijsje mag je hem hebben omdat ik toch meer de highend servo's wil.

Back