Indoor 9 April in Ede

Hallo piloten en belangstellenden,

De Edese luchtvaart Club heeft zaterdag 9 april van 11.00 uur tot 17.00 uur sporthal "De Peppel" in Ede geboekt. Leuk halletje, 48 meter lang, 28 meter breed en 9 meter hoog.
Wij gaan deze ruimte gebruiken voor een gecombineerd evenement:
Indoorvliegen in de hal in combinatie met een tentoonstelling in de
omliggende ruimtes, waar we zoveel mogelijk modellen in allerlei catagoriën gaan plaatsen. Te denken aan radiografisch bestuurde modellen (zweef, electro, motor), lijnbesturing, vrije vlucht, moderne modellen, klassiekers, oldtimers. Kortom alles wat vliegt of gevlogen heeft en er netjes uitziet.
Doel van deze dag is om de modelvliegerij in Ede te promoten.

Er is nog ruimte voor piloten om zelf indoor te vliegen. Met betrekking tot het vliegen is er één maar. In verband met de vloer van de hal (een sportvloer) moeten de modellen zijn voorzien van een (voldoende stevig) landingsgestel en alleen geoefende piloten laten we toe. Er is immers publiek aanwezig. Mocht je interesse hebben om bij ons te komen vliegen, dan horen we dit graag vooraf van je. Omdat ons doel promotie is berekenen we voor de piloten geen kosten. Kijken is vrij toegankelijk voor het publiek zonder opgave vooraf.
Opbouwen is van 11.00 uur tot 12.00 uur, tentoonstelling en vliegen van
12.00 uur tot 16.00 uur, en afbreken en opruimen tussen 16.00 en 17.00 uur.
Na 17.00 uur verkassen we naar ons clubgebouw aan de Sysseltselaan, waar nog even nagekaart kan worden en waar een patatje en een drankje kunnen worden genuttigd.
Aan het vliegen in de hal zijn geen kosten verbonden, en de ELC zal gedurende de middag een drankje voor de piloten verzorgen.

Graag verneem ik via dit forum en/of een PB aan mij voor 5 april a.s. of je komt, en zo ja:
-met welk model of welke modellen vlieg je
-op welke frequentie vlieg je
Ik informeer je dan over tijd en plaats en eventuele bijzonderheden.

Met vriendelijke groeten,

Ton

ey

Lekker rustig wordt het :P m'n foxje is klaar dat wordt indoor slepen :P tevens m'n knuffel dus :D

groetjes Dennis

Het word gezellig! We hebben nu 23 piloten en vier uur vliegtijd. Hopelijk ook een beetje publiek voor de show.

Back