Indoor Assen?

Hallo allemaal,

De afgelopen maanden is er veel vraag geweest naar het oude RC-Indoor Groningen, het lijkt er op dat dit een eindige zaak is. :(
Na overleg met wat betrokkenen blijken er wat mogelijkheden te zijn in leegstaande ruimtes in Assen, maar dit kan alleen als er voldoende animo is.

Op dit moment zijn we aan het inventariseren wie er graag één of meerdere keren per maand wil trainen op een indoorbaan in Assen. Als dit zo is, stuur mij dan even een PB met je email adres en contactgegevens of mail me naar info@team-shepherd.nl

Pieter

Laatst bewerkt:
We hebben ongeveer 20 man nodig,
want de huur van deze ruimtes is uiteraard niet gratis.

Het gaat waarschijnlijk dus om 1- of 2 keer per maand.

We hebben eerst mensen nodig die zeker weten dat ze ook daadwerkelijk willen rijden. Als er 20 aanmeldingen zijn en er komen 5 man opdagen wordt het een duur geintje. Dus vandaar ;) Reageren bij serieuze interesse, als er een baan is word het ook gemeld en is iedereen natuurlijk van harte welkom ;)

We hebben ongeveer 20 man nodig,
want de huur van deze ruimtes is uiteraard niet gratis.

Het gaat waarschijnlijk dus om 1- of 2 keer per maand.

We hebben eerst mensen nodig die zeker weten dat ze ook daadwerkelijk willen rijden. Als er 20 aanmeldingen zijn en er komen 5 man opdagen wordt het een duur geintje. Dus vandaar ;) Reageren bij serieuze interesse, als er een baan is word het ook gemeld en is iedereen natuurlijk van harte welkom ;)

Ehhh... 1 a 2x per maand? Waar komt die wijsheid vandaan?

De insteek is om elk weekend de mogelijkheid te hebben om te rijden gedurende een maximum van 3 maanden...

Dus niet 1 a 2 keer per maand...

Posted via Mobile Device

indoor racing

Lijkt mij gaaf om weer eens te gaan racen 's de komende paar maanden.
Maar moeten we dan niet als de bliksem de oude baan in Hoogezand uit die school trekken?
Voordat die plat gaat?

Oke dan heb ik iets verkeerd begrepen van EW.

Mijn excuses;)

@ blabo , inderdaad baan moet eigenlijk z.s.m. uit het pand in hoogezand...

Groet, Christian

Lijkt mij gaaf om weer eens te gaan racen 's de komende paar maanden.
Maar moeten we dan niet als de bliksem de oude baan in Hoogezand uit die school trekken?
Voordat die plat gaat?

Ik weet niet alsof dat tapijt nog bruikbaar is en ... alsof het genoeg is. Tafels en stoelen zijn zeker zo belangrijk, voor het tapijt hebben we nog wel wat adressen.

Posted via Mobile Device

Heb je een schatting wat het zou gaan kosten? Is het ook mogelijk voor hobbyrijders om enkele en alleen voor de leuk, dus niet serieus trainend, hier te rijden (een betalende rijder is een betalende rijder toch ;) ) ? En waar in Assen?

Greetz Aldert

Heb je een schatting wat het zou gaan kosten? Is het ook mogelijk voor hobbyrijders om enkele en alleen voor de leuk, dus niet serieus trainend, hier te rijden (een betalende rijder is een betalende rijder toch ;) ) ? En waar in Assen?

Greetz Aldert

Hey Aldert,

Tuurlijk is dit mogelijk ;)

Stuur even PB naar Pieter (Nismo)

Groet, Christian

Laatst bewerkt:
het tapijt in hoogezand is wel goed aleen te klein
als t geld gaat kosten word t niks mits t aleen voor stroom en evt water is
20 man word moeilijk
wij komen dan natuurlijk ook wel als t lukt

het tapijt in hoogezand is wel goed aleen te klein
als t geld gaat kosten word t niks mits t aleen voor stroom en evt water is
20 man word moeilijk
wij komen dan natuurlijk ook wel als t lukt

Alleen stroom en water was wel de insteek. Op dit moment heb ik een lijst van +/- 14 man waarvan ik van de meerderheid geen mail of contactgegevens heb... ga ik morgen nog even mee aan de gang.

Mensen,

Voor alle informatie over RC Indoor Assen hebben we een website opgezet,
hier kun je je ook via het contactformulier aanmelden voor een lidmaatschap.

RC Indoor Assen

Groet, CHristian

Laatst bewerkt:
He!!!!! leuk man. 8)
Kan ik al komen stofzuigen?. Ik heb er nu al zin in tafel en stoel heb ik wel.:D

Hey Richard, leuk om je hier te zien.

Op dit moment is het animo nog te laag om gedurende enkelle maanden iets te gaan huren, voor de verplichtingen hebben we een minimaal aantal lidmaatschappen nodig.

Pieter Sorber

Posted via Mobile Device

Topic van meer dan een jaar geleden die weer opgerakeld wordt... daarnaast is er inmiddels in Tynaarlo een super baan!

Ja maarja het gaat erom dat in hoogezand alles nog ligt en dat die school toch een keer platgaat.
Sleuteltafels de baan stoelen en spul dus ja
hij moet een keer leeg

Back