Indoor CP helikopter, er is teveel keuze!

stef stuntpiloot

Forum veteraan
Goedemiddag! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik heb een Solo Pro en een KDs 450s, maar ik vind de solo pro wat te makkelijk en de KDS kan uiteraard niet binnen gevlogen worden, nu ben ik dus opzoek naar een helikopter rond het formaat van de solo pro maar dan niet FP maar CP en eventueel FBL.

Een aantal opties waar ik al naar zat te kijken waren:
- Blade MCP-X
- Walkera helikopters ( hebben redelijk wat aanbod)
- 250 size helikopter

Op dit moment heb ik een lichte voorkeur voor de MCP-X, maar vraag me af of dit wel de beste keuze is in deze situatie. hoe kijken jullie hier naar?

Is indoor in huis of in sportzaal? De m CP X kan in huis gevlogen worden, heb er donderdag 1 gekocht en vandaag in huis ingevlogen.
Wat in huis kan , kan in een sportzaal ook . Voor in de sportzaal gebruik ik een t rex 250, is wel vinnig.
De m CP X lijkt me iets makkelijker.:banana:

Dat leek mij dus ook al, ik bedoel met binnen; woonkamer en een hal waar ik vaker vlieg (daar oefen ik met mijn 450 ook) Ik had begrepen dat er ook buiten mee te vliegen is? Daar wil ik hem zelf ook voor gebruiken..

Goedemiddag! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik heb een Solo Pro en een KDs 450s, maar ik vind de solo pro wat te makkelijk en de KDS kan uiteraard niet binnen gevlogen worden, nu ben ik dus opzoek naar een helikopter rond het formaat van de solo pro maar dan niet FP maar CP en eventueel FBL.

Een aantal opties waar ik al naar zat te kijken waren:
- Blade MCP-X
- Walkera helikopters ( hebben redelijk wat aanbod)
- 250 size helikopter

Op dit moment heb ik een lichte voorkeur voor de MCP-X, maar vraag me af of dit wel de beste keuze is in deze situatie. hoe kijken jullie hier naar?

Ga voor de MCPx!!!!! Is veel stabieler dan de Trex 250 en een crash kost je meestal noppes, de 250 kost je snel 40 euro per keer:mad:

Ik heb mijn MCPx nu 12 dagen en heb er 100 vluchten van 5 minuten mee gedaan en voor 40 euro schade gemaakt, probeer dat maar eens bij een 250:cool::cool: En dan vergeten we nog de slijtage op de kop van de 250 na 500 minuten vliegen:rolleyes:
Vliegbeeld is nét hetzelfde,al is de MCPx de helft kleiner.

Grtz Rudi

Back