Indoor electro lijnbesturing

Discussie in 'Lijnbesturing' gestart door HansL, 6 dec 2015.

  1. HansL

    HansL

    Lid geworden:
    28 jul 2011
    Berichten:
    1.830
    Locatie:
    Tisselt (België)
    Omdat er de laatste tijd nogal wat posts verschijnen i.v.m. indoor electro LB, vond ik het een goed idee om er een afzonderlijk draadje voor op te starten in een poding om de relevante informatie voor deze tak van onze hobby wat te centraliseren.

    Ik ben voorlopig (nog) geen praktiserend LB indoor piloot (ooit wel zoals zovelen onder ons mee gestart), maar het aspect indoor interesseert mij zeer sterk omdat ik op dit moment de F3P (RC indoor kunstvlucht) coordineer in België. Zou trouwens leuk zijn om eens een indoor LB piloot aan het werk te zien tijdens 1 van onze wedstrijddagen.
     
  2. TC01

    TC01

    Lid geworden:
    17 jun 2010
    Berichten:
    3.071
    Ik weet niet of ze in Zutendaal nog indoor vliegen, Salvatre Barile vliegt daar dan elke keer indoor LB. De laatste keer dat ik er was nog met een oude shockflyer. Nu waarschijnlijk met moderner materiaal. Zelf heb ik ook de spullen ervoor, maar weinig interesse op dit moment.
     
  3. wvr

    wvr

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    2.869
    Locatie:
    Velserbroek
    Voor de mensen die dit leuk vinden... Robert-Jan van Poppelen heeft erg veel ervaring opgedaan met de indoor GeeBee van Igor Burger. Daar is ook een CNC-kitje van. Robert-Jan heeft hier heel wat vluchten mee gemaakt en vliegt indoor het hele kunstvlucht programma.
    De exacte setup ben ik even kwijt, maar ik denk dat Robert-Jan wel op dit draadje zal inhaken.
     
  4. TC01

    TC01

    Lid geworden:
    17 jun 2010
    Berichten:
    3.071
    Sal vliegt al enkele jaren m.et een reguliere shockflyer indoor lb. hij is ook begonnen met die timer van Robert-Jan net zoals ikke. of die Geebee beter is kan ik niet over oordelen, maar Sal vloog toen al het gehele wedstrijd programma. ik had er toen der tijd al enkele filmpjes van geplaatst, maar die zijn na de diverse software updates van dit forum verdwenen.
     
  5. Bruno van Hoek

    Bruno van Hoek Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    10.694
    Locatie:
    Almere, MVA (ex-Daedalus Amsterdam)/ PH-SAM/F23D
    Sal in Zutendaal, februari 2014 (vanaf 0'58"):
     
  6. TC01

    TC01

    Lid geworden:
    17 jun 2010
    Berichten:
    3.071
    zondag maar eens afreizen naar Zutendaal met mijn indoor modelletjes, kijken of ik nog eens indoor kan vliegen......
     
  7. HansL

    HansL

    Lid geworden:
    28 jul 2011
    Berichten:
    1.830
    Locatie:
    Tisselt (België)
    Dan heb je het misschien terug wat in de vingers tegen de volgende gecombineerde NL/BE F3P wedstrijd op 24 januari 2016 in Neerpelt? Als je toch met Pim meekomt kan je net zo goed je spullen meebrengen ☺
     
  8. TC01

    TC01

    Lid geworden:
    17 jun 2010
    Berichten:
    3.071
    ik heb g
    helaas geen indoor lb kistje meer vliegklaar, alleen nog maar enkele slowflyers. wedstrijdvliegen is voor mij voorbij.
     

Deel Deze Pagina