Indoor en outdoorvliegen in het Westland

Hallo,

sinds kort is er in het Westland een helicopter club waar ik zelf gisteren zelf voor het eerst ben wezen vliegen:

http://www.hcw-rc.nl/

De sfeer is er erg goed en ik weet al bijna zeker dat ik er lid ga worden. Iedereen helpt elkaar en tussendoor word de nieuwste speeltjes besproken.

Er is een maximaal aantal leden ingesteld om iedereen de gelegenheid te geven om uberhaupt te kunnen vliegen, dus als je nog wat van plan bent wee er dan snel bij!

Ik ben zelf een 'buitenstaander' in die zin dat ik alleen maar lid ga worden en niet in het bestuur zit of wat dan ook. Uitgebreide informatie kan ik je dan ook niet geven. Ik doe bij deze de voorzet, jullie moeten hem zelf inkoppen als je interesse hebt!

Groetjes,
Michael Somerwil

Hoi Michael,

Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad. We gaan morgenmiddag of avond weer vliegen, we weten alleen nog geen tijdstip. Als je zin hebt om te komen, hou dan ons agenda in de gaten via de website of neem contact met ons op.

Gr. Boudewijn (webmaster & secretaris Heli Club Westland)

Lekker dichtbij maar is het indoor gebeuren is dat alleen maar wiekjes of ook propellors ? :roll:

Hoi,

Beetje laat antwoord, maar ik ben al een tijdje niet meer op dit forum geweest.

Voor jullie informatie. Onze club houd zich in feite alleen maar bezig met modelbouw helikopters. Er wordt heel af en toe wel eens met een vliegtuig(je) gevlogen op ons outdoor veld, maar dat zijn men name slow park flyers. Binnen is het niet mogelijk om met deze modellen te vliegen. Het is niet de bedoeling dat we aan vliegtuigen gaan beginnen, want daar hebben we helaas het terrein niet voor. Leden houden zich er natuurlijk wel mee bezig, maar vliegen vaak elders.

Kijk overigens ook eens op ons forum: Heli Club Westland (Forum)

Gr. Boudewijn

Back