Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Raggûh....Dat zie je wel zitten he. Volgens mij komt hier een aparte competitie voor
dus inschrijven die hap. Als je nu zorgt dat hij zondag klaar is, dan kan je hem
even testen. Staan in de hal wel een paar palen voor de korfbal. Even de mandjes
er af en gaan met die Gee Bee.
Ik heb hem wel gesneden, maar moet nog even wachten op de combo-set.
Ga daarom eerst even airbrushen. Ik maak Mario & Sonic op de vleugels.
Zal er een foto van plaatsen als hij klaar is.
Uhhh, seizoen 2009-2010? wordt dus volgende wedstrijd meedoenRaggûh....Ja, is wel mijn ding. Voor de F3P moet ik nog wat extra oefenen, zal wel seizoen 2009/2010 worden eer ik mee doen. :?
Jeneverknow...Uhhh, seizoen 2009-2010? wordt dus volgende wedstrijd meedoen![]()
![]()
Nee, een zilveren Elipsia want die ontbrak nog in de verzamling Elipsia's.Mooi, dat is vastgelegd, komende wedstrijd nijkerk een knaloranje sjok erbij?
Het is alleen maar als stok achter de deur voor jou om beter dan mij te presteren. Als coach doe ik er alles aan om jou aan een betere plek te helpen. :rolling:nou, let maar op. Als sleur zich er in vast bijt dan gaat hij er voor.
Denk dat ze dan moeten oppassen met de EIR racer Gee Bee.
Dit geldt natuurlijk ook voor de F3P wedstrijden.
**Baal nog steeds dat ik de afgelopen wedstrijd niet mee kon doen**
Het is alleen maar als stok achter de deur voor jou om beter dan mij te presteren. Als coach doe ik er alles aan om jou aan een betere plek te helpen. :rolling: