indoor fotos alphen

Discussie in 'Foto-Album' gestart door Gerard_nl, 17 nov 2003.

  1. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.823
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    made you look didnt i ?
    gezien ik de gehele dag ziek in bed heb gelegen (leuk he feestjes :wink:) heb ik indoor alphen gemist.
    graag toch wat fotos van het geheel in dit draadje, en volgende keer hoop ik erbij te zijn.

    grt

    gerard.
     
  2. Emile

    Emile

    Lid geworden:
    28 okt 2002
    Berichten:
    656
    Locatie:
    Venray
    Ofschoon ik gisteren mijn fototoestel bij had, heb ik alleen een kort filmpje van Bert gemaakt tijdens zijn SOLERO trainingsvlucht. Aangezien ik begrepen had dat Joost een fotorapportage zou maken?

    Ik had eigenlijk NIEK met zijn hovercraft en de 3D vluchten van Derk, Olivier en Didier ook graag gefilmd, maar dit wou ik toch liever met het blote oog eens zien ... :lol:

    Volgende keer meer ...

    Grtz,
    Emile :p
     
  3. Hayo

    Hayo

    Lid geworden:
    7 jun 2003
    Berichten:
    58
    Locatie:
    Zuid-Beijerland
    Leuk filmpje, ook goed geluid erbij :!:

    :wink:
     
  4. Joost

    Joost

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    3.272
    Locatie:
    Veldhoven
    16-11-03
    Extra lange indoor meeting in Alphen
    ------------

    heb niet zo heel veel foto's gemaakt en zijn niet van de allerbeste kwaliteit...
    omdat ik meer aan het vliegen/lullen was dan aan het fotograferen zie je vooral stilstaande modellen in de pits, en weinig actie foto's. Volgende week beter ;)

    [​IMG]
    Nieuwe kist van Arjen, hier nog met wielen.

    [​IMG]
    hij doet het (nuttig commentaar he ;))

    [​IMG]
    modellen met cd-rom motoren 8)

    [​IMG]
    de ultimates zijn aardig populair, op de helft van al m'n foto's staat er wel een...
    zijn allemaal dezelfde modellen, en is al appart draadje over. Dus totzover de Ultimates ;)

    [​IMG]
    modellen van Theo C en Tanja

    [​IMG]
    Theo's Shok Flyer

    de volgende foto is genomen door de paranormala lens



    [​IMG]
    gelukkig staat er geen wolkje boven die andere man :twisted:
    heb je na het omroepen die frequentie knijper nog teruggevonden Niek?

    [​IMG]
    orginele flappy goes indoor

    [​IMG]
    piepschuim in piepschuim

    [​IMG]
    en de Lite Flyers vliegen ook nog steeds rond

    wie heeft er nog meer foto's? Niek? Dick?
     
  5. Arjen van Viegen

    Arjen van Viegen

    Lid geworden:
    19 aug 2002
    Berichten:
    1.313
    Locatie:
    Bodegraven
    ietsje te licht dat koolstof.... :oops: Landingsgestel wordt binnenkort vervangen door een deugdelijker exemplaar

    ja... uitslagen nog wat aanpassen voor het strakkere stuurwerk (met name rudder is bijna niet te doseren) maar verder wel een leuke kist :twisted:

    Sluiting op een hoogfrequent boterhamzakje.........
     
  6. Guest

    Guest Guest

    Ik niet :( een ander wel??
     
  7. R_R_R

    R_R_R Guest

  8. heino

    heino

    Lid geworden:
    17 okt 2003
    Berichten:
    306
    Locatie:
    Venray
    @Rudie

    Kun je even de gehele URL opgeven want volgens mij klopt er iets niet met je site(althans de index) :?: .

    Grtz,

    Heino
     
  9. Joost

    Joost

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    3.272
    Locatie:
    Veldhoven
  10. heino

    heino

    Lid geworden:
    17 okt 2003
    Berichten:
    306
    Locatie:
    Venray
    Hey Joost

    Nog bedankt voor de links :D ik heb me kostelijk vermaakt met het bekijken van die filmpjes :wink:
    Ik zou zeggen tot de volgende keer, dan zal het indoorvliegen van mij wel beter gaan ik heb inmiddels al aardig wat geoefend.

    Tot dan,

    Heino
     
  11. Arjen van Viegen

    Arjen van Viegen

    Lid geworden:
    19 aug 2002
    Berichten:
    1.313
    Locatie:
    Bodegraven
    Complimenten aan Rudi voor het initiatief zijn ook nooit weg! Leuke filmpjes (bovendien: ook leuk om je zelf eens in actie te zien; kijk je er toch met heel andere ogen naar) :)
     
  12. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.823
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    complimenten aan de heren indoor 3d vliegers
    mijn rollende cirkeltjes zien er niet zo fraai uit en als ik ze dan ook nog indoor in zon halletje zou doen, zou dat in de verste verte niet lijken op de kunsten die jullie vertonen :wink:

    erg fraai.
     
  13. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    In dat grote filmpje van Rudie zie je op het laatste dat Tanja mijn Double-Magnum kapot mag vliegen.
    Tanja maakte zich nu en beetje ongerust voor een minder goede naam omdat ze mijn model kapot mag vliegen. Het is overigens de eerste keer dat ik Tanja een met een model zie "crashen" in al die tijd dat ik haar ken.
    Dit is de eerste keer dat ze met een rolroermodel binnen vliegt en dan meteen ook maar met een van de meest lastigste modellen die ik ooit gehad heb, en ook nog met de grootste uitslagen die maar mogelijk zijn met dat model. Het betreffende model was al afgeschreven en de opvolger komt eraan. Voor diegene die het ook eens met een Double-Magnum wil proberen kan ik maar een ding zeggen bouw er ook eens eentje en zorg ervoor dat hij iets te zwaar wordt maar dat je toch voldoende vermogen hebt. Op die manier merk je hoe moeilijk dit ding te vliegen is, ook het vreemde vliegbeeld draagt hier aardig toe bij.
    Het betreffende model werd door Arjen ook wel betiteld als vliegende baksteen en dat was het ook.
     
  14. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.823
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    het ziet er idd uit alsof dat ding een behoorlijke aanvangssnelheid nodig heeft om niet meteen vol overtrokken de vloer (of muur) te verkiezen ja.
     
  15. Tanja

    Tanja Guest

    Maar wat vinden jullie van mijn Snap roll? 8) Wel jammer van die muur aan het eind.

    Wel goed kijken anders is het al weer over (en niet met de ogen knipperen) :lol:

    Ik vind het wel jammer dat ik alleen de prop kapot kreeg en niet de rest van de double magnum (prop was reserve prop van Arjen's nieuwe indoor acro)
     
  16. Arjen van Viegen

    Arjen van Viegen

    Lid geworden:
    19 aug 2002
    Berichten:
    1.313
    Locatie:
    Bodegraven
    Kan je wel.. :(
     
  17. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Die kapotte prop heeft er wel voor gezorgd dat we die laatste 20 minuten nog veel lol hebben gehad.
     
  18. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Had ze een goede naam dan? 8O
    Ik zie alweer een model rechts de muur in gaan!! :twisted:
     
  19. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    waarschijnlijk een betere dan jij hebt Niek, wat vliegen "landen" betrefd 8)

    Of was je deze alweer vergeten. Dat deed jij toen toch ook bij haar. :teacher: Boontje komt om zijn ...........of hoe gaat dat spreekwoord ook alweer.
     
  20. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    :twisted: Dat was dan ook een heeele normale BAF! :lol:
     

Deel Deze Pagina