indoor heli in belgië

:?: Ik ben op zoek naar een indoor club in belgië waar ik met een microheli kan vliegen.
Liefst in de omgeving Antwerpen (verder mag ook)

Bedankt Niels, ik zal daar een van de volgende weken eens gaan kijken.
Ben jij trouwens ook lid van pegassus rc ?
Jouw naam komt me bekend voor.

Ja, daar ben ik lid. Jouw naam komt me niet direct bekend voor? :?

Niels

Misschien ken je me als ik zeg dat ik vorig jaar op de club was met mijn zelfbouw KJ66 turbine. (op een proefstand)

Ik ben dit jaar niet meer gaan vliegen door al die heisa met het plein.
Dit is ook de reden dat ik mij een micro-helie heb gekocht.
Er mee vliegen is nog wat anders. :?
Op de simulator lukt het anders wel redelijk.
Omdat het huis voorlopig te klein is ben ik dus op zoek naar een grotere paats zonder tafels kasten en stoelen.

Die link naar Bornem blijkt niet te werken, Maar naar Hamme heb ik al een mail gestuurd.

Ja, nu ken ik je denk ik :) . Heb jij mij ook niet nog gevraagd naar het plan van die aermacchi? Heb het een paar keer meegehad, toen je er telkens niet was natuurlijk. :wink:

De link is nochtans juist, de site is offline denk ik. Het is niet dikwijls indoorvliegen daar, ik zal laten weten wanneer het nog eens is.

Als je problemen met je helitje hebt, laat dan eens iets weten als je gaat indoorvliegen, wil wel mee helpen afstellen dan. (ik heb ook een paar micro's)

Niels

Dat van die aermacchi klopt maar dit is nu samen met de turbine op de lange baan geschoven.
Op het nieuwe plein mag nl. niet meer met turbine's gevlogen worden. :cry:

Van zodra ik meer weet van waar en wanneer ik ga indoorvliegen laat ik je wel iets weten.

Alvast bedankt voor de aangeboden hulp.

Back