Indoor meetings

Discussie in 'Vrije vlucht' gestart door gerjanmonohull74, 10 aug 2018.

  1. gerjanmonohull74

    gerjanmonohull74

    Lid geworden:
    9 apr 2014
    Berichten:
    516
    Locatie:
    Zevenaar, favoriete vaarlocatie Breuly
    Beste VV liefhebbers,

    Wanneer zijn er weer indoor meetings als ik dat mag vragen of is er een speciale indoor gerichte website?

    Heb weer even een klein modelletje gemaakt en zijn grotere broer is besteld....
    Graag wil ik deze dan ook samen met mijn Ota binnen gaan (leren) vliegen.

    Graupner micro mini 255mm span.
    4 gram geeft de beschrijving weer.

    Groet Gerjan

    20180810_124011.jpeg 20180810_124101.jpeg
     
  2. BBruins

    BBruins

    Lid geworden:
    20 dec 2014
    Berichten:
    1.570
    Locatie:
    Den Haag
    Ja dat is een goeie. Geen idee. We hebben de grote wedstrijd in november. Maar of er van te voren nog wat is? Geen idee. Van mij uit zal er niks extra's bijkomen.

    Komt ook bij dat zalen relatief duur zijn en vaak lastig te krijgen i.v.m beschikbaarheid.
     
  3. gerjanmonohull74

    gerjanmonohull74

    Lid geworden:
    9 apr 2014
    Berichten:
    516
    Locatie:
    Zevenaar, favoriete vaarlocatie Breuly
    Wel jammer een grote wedstrijd heb ik nog niet zoveel aan ben een recreant zo te zeggen.
    Zoals in Velp laatst was perfect en er kon ook van alles gevlogen worden, deze meetings zijn schijnbaar zeldzaam maar wel erg leuk.
    Ik was tijdens een korte vakantie in rc-modelshop Leiden en daar eigenlijk hetzelfde verhaal , het indoorvliegen is geskipt om de redenen die jij ook al aan gaf.
    Jammer hoor.
     
  4. BBruins

    BBruins

    Lid geworden:
    20 dec 2014
    Berichten:
    1.570
    Locatie:
    Den Haag
    Het is lastig om genoeg mensen te vinden en om dan lang te vliegen moet je vaak veel geld vragen p.p. Vaak geen probleem maar om elke 2 maand te gaan vliegen is wat much.

    Niemand wil er wat op verdienen maar uit de kosten komen is wel fijn. Vaak zijn de kleine meetings op persoonlijke titel ook.

    En R/C erbij is vaak toch lastig. Noem het een cultuurverschil op gebied van indoor vliegen.
     
  5. stunthenk

    stunthenk PH-SAM

    Lid geworden:
    7 feb 2006
    Berichten:
    1.236
    Locatie:
    Amersfoort
    Ik vind het ook jammer dat er niet meer gelegenheid is om VV indoor te vliegen. Ik zou dat graag een paar keer per winter doen en ook zeker een redelijk deelnemersgeld willen betalen. Ik heb een paar keer meegedaan aan de KNVvL indoormiddag, maar - wat je zegt over het cultuurverschil met radio- na een uurtje was de lucht in de zaal zo turbulent dat er voor mijn kleine rubber schaalmodelletjes niet meer te vliegen was.
     
  6. BBruins

    BBruins

    Lid geworden:
    20 dec 2014
    Berichten:
    1.570
    Locatie:
    Den Haag
    Ik snap wat je bedoeld. Maar begrijp ook dat ik bijvoorbeeld geen risico wil lopen voor meerdere honderden euro's. Mocht de opkomst tegenvallen, mag ik zelf de rest ophoesten. Dus snap dat mensen er wat voorzichtig mee zijn. En mensen opeens meer vragen, als het deelnemers aantal tegenvalt vind ik zelf niet zo netjes.

    Maar toch, ik zal t bespreekbaar maken met wat mensen die dit in het verleden wel eens hebben gedaan.
     
  7. TC01

    TC01

    Lid geworden:
    17 jun 2010
    Berichten:
    3.074
    Toch is er zover ik weet een plek waar rc, vrije vlucht en zelfs lijnbesturing samen gaan met indoor vliegen. Er wordt steeds in blokken gevlogen en redelijk vaak gewisseld.
     
  8. gerjanmonohull74

    gerjanmonohull74

    Lid geworden:
    9 apr 2014
    Berichten:
    516
    Locatie:
    Zevenaar, favoriete vaarlocatie Breuly
    Nu dat zou heel leuk zijn , een interesse peiling een idee misschien ? Zo weet je redelijk nauwkeurig hoeveel vliegers er komen gaan.
    Geld betalen om te kunnen vliegen vind ik geen probleem maar begrijp je wel....
    Mijn club MBC de Liemers heeft wel een halletje tot beschikking in Didam Gelderland, deze is niet verwarmd.
    Zal ik eens vragen aan de leiding of hier een keer een middagje kunnen vliegen ?
    Gr Gerjan
     

Deel Deze Pagina