Indoor micro heli vliegplek in groningen :)

Discussie in 'meeting algemeen' gestart door Tadango, 6 jun 2005.

  1. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.361
    Locatie:
    Groningen
    Mijn vriendin is ook aan het leren met een micro heli. Nu komen die muren erg dicht in de buurt ;) Indoor duurt nog wel even.

    Kom ik vandaag in paddepoel..... mooie ruimte :) Helaas niet zonder mensen... of toch wel? 's avonds zijn alleen de supermarkten open dus geen mensen haast in het overdekte gedeelte :) Wel vrij toegankelijk ;) Er is dan wel bewaking maar als voetballende kinderen niet worden weggestuurd vinden ze zo'n klein over de grond schuifelende heli vast ook niet erg ;)

    Dus mensen in groningen die een leuke oefenplek zoeken, laten we eens afspreken ;) We zien wel hoe het loopt.
     
  2. Aaalie

    Aaalie Guest

    Hey....

    is een T-Rex ook micro???


    Gr.A.
     
  3. Rol@nd

    Rol@nd

    Lid geworden:
    23 jun 2003
    Berichten:
    312
    Locatie:
    BE
    Ohooh ik voel nattigheid....
     
  4. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.361
    Locatie:
    Groningen
    eeh... mmh... ik had het meer in gedachten voor mensen die het nog moeten leren en dus wat oppervlakte nodig hebben ;) Als we er echt gaan vliegen (mijn logo 20 vliegt ook mooi stabiel binnen ;)) dan mag het straks niet meer. JE kan het altijd proberen :) Zolang het maar velig is ;)
     
  5. Aaalie

    Aaalie Guest

    Proberen is idd niet zo moelijk...
    eeeuuuhh

    Eerst de kat uit de boom kijken. Indien je een bepaalde tijd (en dag) in gedachte hebt, zou ik toch graag als toeschouwer willen fungeren (op eigen risiko :wink: )


    Groetjes A.
     
  6. Theo

    Theo

    Lid geworden:
    3 sep 2002
    Berichten:
    3.060
    Locatie:
    Annen
    :lol: :lol: :lol:
     
  7. Servowire

    Servowire Guest

    Aankloppen bij je lokale indoorsportcentrum wil ook wel eens helpen.

    Mijn vriendin loopt stage bij een evenementencentrum....
    Op een avond was ze alleen... :roll: als modelbouwer ga je dan natuurlijk.................................

    Indoorvliegen! :lol:

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina