indoor omgeving zeeland

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door xanderdude, 26 aug 2004.

  1. xanderdude

    xanderdude Guest

    is er ergenst een indoor hal voor helikopters in de omgeving zeeland want morgne krijg ik me aerohawk binnen eerst moet ik maar eens leren vliegen (doe ik in het magazijn waar me ma werkt :p)
    groete xander
     
  2. Willem_Jan

    Willem_Jan

    Lid geworden:
    7 apr 2004
    Berichten:
    1.249
    Locatie:
    Knesselare
    Je kunt het beter andersom doen: leren vliegen in de indoorhal en dan pas in het magazijn, maar ik kan je niet helpen aan een locatie in/bij goes.
     
  3. Joost

    Joost

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    3.272
    Locatie:
    Veldhoven
    Leren vliegen in een indoorhal? Is natuurlijk wel de ideale omgeving, maar of je het alleen met die paar vluchtjes tijdens een meeting onder de knie krijgt betwijfel ik.

    MVC Delta heeft voorgaande 2 jaren een indoor meeting in Heinkenszand gehouden. Waarschijnlijk is dit dit jaar weer zo.

    psst, als je lid wordt, kan je 13 november tijdens de 25 jarig bestaan reünie ook vliegen in Heinkenszand

    Dichtsbijzijnde van uit Zeeland zijn verder Alphen (bij Tilburg), of/en de mico heli meetings in Rotterdam.
     
  4. xanderdude

    xanderdude Guest

    maga zijn is ook groot en er is een hele grote ruimte in het midden iets van 15 m x 15m :p
    groete
     
  5. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Helemaal alleen in eentje zonder goede raad en hulp leer je vast veeel beter en sneller..
    En raak he heemaaal niet gefrustreerd van de mislukkingen..
    Toch? :twisted:
     
  6. xanderdude

    xanderdude Guest

    ja moet nog even langs een club om het 1 en ander te vragen en heb al veel geoefend op de simulator
    groete xander
     
  7. Willem_Jan

    Willem_Jan

    Lid geworden:
    7 apr 2004
    Berichten:
    1.249
    Locatie:
    Knesselare
    De sim komt niet overeen met de werkelijkheid.

    Als je straks echt hebt gevlogen lukt het wel, maar als je veel gesimd hebt red je het de 1e keer niet.
     
  8. Willem_Jan

    Willem_Jan

    Lid geworden:
    7 apr 2004
    Berichten:
    1.249
    Locatie:
    Knesselare
    15x15 is zeker een eerste vlucht helemaal niks, ik had in mn eentje het hele veld nodig :p

    Maargoed crash hem lekker en koop er nog een
     
  9. xanderdude

    xanderdude Guest

    hele veld? oh dan wacht ik wel even:p ga ik wel beetje kijken hoe alles werkt en doe het later op het veld bij de club
    groete xander
     
  10. Willem_Jan

    Willem_Jan

    Lid geworden:
    7 apr 2004
    Berichten:
    1.249
    Locatie:
    Knesselare
    Nou was dat met een brandstofheli maar goed.
     
  11. Willem_Jan

    Willem_Jan

    Lid geworden:
    7 apr 2004
    Berichten:
    1.249
    Locatie:
    Knesselare
    Kun je beter doen en heb je meer/langer plezier van je inverstering :D
     
  12. Joost

    Joost

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    3.272
    Locatie:
    Veldhoven
    15×15 voor een micro heli lijkt mij zat! Maar goed, ik heb (nog) geen micro heli ervaring.
     
  13. MaartenR

    MaartenR

    Lid geworden:
    29 apr 2003
    Berichten:
    850
    Locatie:
    Oldenzaal
    lol ik vlieg vandaag voor het eerst met m'n hummingbird en hoover nu op een stuk van 3 bij 3 meter en de enige schade die ik heb is een kapotte staartrotor...

    een micro is heel wat anders dan een brandstof hoor, 15 bij 15 meter is zat! ;)
     
  14. xanderdude

    xanderdude Guest

    ik heb hem nog niet gevlogen misschien vanavond beetje omhoog verder heel voorzichtig:p
    groete xander
     
  15. MaartenR

    MaartenR

    Lid geworden:
    29 apr 2003
    Berichten:
    850
    Locatie:
    Oldenzaal
    probeer eerste een beetje 'net op het randje van opstijgen' een beetje rond te rijden op je trainingsgestel (als je die hebt)

    beetje wennen aan de besturing, een keer de lucht in en dan direkt weer landen, kijken wat ie doet... :wink:
     

Deel Deze Pagina