D
den ronny
Guest
Ter info,
Door het gebrek aan mogelijkheid om te rijden in juli en augustus,
Heb ik en dennico een zaal voorzien voor de geinteresseerden:
Er kan gereden worden op volgende data:
-08/07 van 10u tot 16u
-29/07 van 10u tot 16u
en 26/08 van 10u tot 16u
Voor de mensen die vroeger willen komen en later willen blijven mogen gratis helpen opbouwen en afbouwen
De zaal is gelegen te sint kruis winkel.
Toeschouwers kunnen gratis komen, deelnemers/rijders betalen 7€ voor de zaal/inrichting/tapijt/ en acomodatie te gebruiken( dit om uit de kosten te komen.
Eten mag je meebrengen van thuis, drinken niet, er is een bar in de zaal waar je aan eerlijke prijzen iets kan bestellen.
De zaal is gelegen in oost vlaanderen en dit te sint kruis winkel( tegen zelzate )
Voor verdere info kan je me gerust PM versturen via hier.
Het parcours:
Parcours is overal minimaal 1,8 meter breed.
Lengte is 18m brede is 9 meter.
schaal lijkt me tot 1/10 goed te doen.
brede van de baanvakken is tussen de 1,75m en de 1,8 m
er is een podium voorzien om op te staan om te rijden, en er zijn werktafels aanwezig,en multiblokken om te laden.
de baanvakken zijn afgezonderd door houten latten met een minimumhoogte van 15 mm met een schuine boord aan.
er is een bar voorzien, dus als er iets wil gedronken worden staat het fris tegen democratische prijzen van 1,5€ ( daar hebben wij niets aan), en er is toilet voorziening voor de heren en voor de dames.
parkeerplaats voldoende,
Voor de mensen die ZEKER zijn dat ze een bepaalde dag langskomen, graag even melden, zo kunnen we een beetje voorzien in de tafels en stroom.
uiteraard ook de mensen die de dag zelf beslissen om te komen, hartelijk welkom.
adres to be is smishoek nr 2 in de zaal van cafe parking.
Dit te sint kruis winkel ( 9042 )
Aanwezigen 08/07:
Den Ronny
DenNico ( ander modelbouwforum )
Riffke ( ander modelbouwforum )
Yanlar ( ander modelbouwforum )
Aanwezigen 29/07:
DenRonny
DenNico
Aanwezigen 26/08:
DenRonny
DenNico
Door het gebrek aan mogelijkheid om te rijden in juli en augustus,
Heb ik en dennico een zaal voorzien voor de geinteresseerden:
Er kan gereden worden op volgende data:
-08/07 van 10u tot 16u
-29/07 van 10u tot 16u
en 26/08 van 10u tot 16u
Voor de mensen die vroeger willen komen en later willen blijven mogen gratis helpen opbouwen en afbouwen
De zaal is gelegen te sint kruis winkel.
Toeschouwers kunnen gratis komen, deelnemers/rijders betalen 7€ voor de zaal/inrichting/tapijt/ en acomodatie te gebruiken( dit om uit de kosten te komen.
Eten mag je meebrengen van thuis, drinken niet, er is een bar in de zaal waar je aan eerlijke prijzen iets kan bestellen.
De zaal is gelegen in oost vlaanderen en dit te sint kruis winkel( tegen zelzate )
Voor verdere info kan je me gerust PM versturen via hier.
Het parcours:

Parcours is overal minimaal 1,8 meter breed.
Lengte is 18m brede is 9 meter.
schaal lijkt me tot 1/10 goed te doen.
brede van de baanvakken is tussen de 1,75m en de 1,8 m
er is een podium voorzien om op te staan om te rijden, en er zijn werktafels aanwezig,en multiblokken om te laden.
de baanvakken zijn afgezonderd door houten latten met een minimumhoogte van 15 mm met een schuine boord aan.
er is een bar voorzien, dus als er iets wil gedronken worden staat het fris tegen democratische prijzen van 1,5€ ( daar hebben wij niets aan), en er is toilet voorziening voor de heren en voor de dames.
parkeerplaats voldoende,
Voor de mensen die ZEKER zijn dat ze een bepaalde dag langskomen, graag even melden, zo kunnen we een beetje voorzien in de tafels en stroom.
uiteraard ook de mensen die de dag zelf beslissen om te komen, hartelijk welkom.
adres to be is smishoek nr 2 in de zaal van cafe parking.
Dit te sint kruis winkel ( 9042 )
Aanwezigen 08/07:
Den Ronny
DenNico ( ander modelbouwforum )
Riffke ( ander modelbouwforum )
Yanlar ( ander modelbouwforum )
Aanwezigen 29/07:
DenRonny
DenNico
Aanwezigen 26/08:
DenRonny
DenNico