indoor racebaan

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door =[KLF]=Wildcard, 12 sep 2004.

  1. Als ik nu naar buiten kijk, wordt ik zeker verdrietig, omdat het mooie weer zo goed als afgelopen is, maar mijn drang om het asfalt te straffen nog niet.
    Bestaat er ook zoiets als een indoorbaan voor rc brandstofwagens?
     
  2. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    www.rcauto.pagina.nl

    neem daar eens een kijkje, maar ik geef je weinig kans vanwegen de gezodnheids normen e.d.

    Groet Robo
     
  3. vasco

    vasco

    Lid geworden:
    21 feb 2004
    Berichten:
    491
    Locatie:
    woerden
    in woerden waar ik woon kon je eerst brandstof binnen rijden...maar volgens mij is dat nu over
     
  4. Joris

    Joris Guest

    in groningen heb je toch ergens een indoorbaan voor nitro??
     
  5. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    er zullen maar geringe plekken zijn waar je mag rijden, je moet zo wie zo een inmense afzuig instalatie bouwen en je moet het ok met de gemente allenmaal rond krijgen.
    vandaar dat er maar weinig benzine indoor banen zijn. (lekker hoor elektro rijden ;) )

    Groet Robo
     
  6. Dirk Jan

    Dirk Jan Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 apr 2003
    Berichten:
    3.548
    Locatie:
    Veenendaal
    Nee Groningen heeft alleen een buitenbaan waar je kan racen met brandstof (en electro) kijk eens op www.real80.nl
     
  7. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim

    Hij bedoeld denk ik de grote indoor paardenmanege waar 1x per jaar de Holland Indoor met 1:8 buggies is.

    Tot zover bekend is er geen brandstof indoor. Wel is bekend dat heel misschien de MACH van Heemstede weer in Lisse iets gaat organiseren en de RACO van Utrecht is bezig om rond Sinterklaas in Zwolle in de beurshallen (waar begin dit jaar ook de NK was) een open Europese wedstrijd te organiseren.
     

Deel Deze Pagina