Indoor spullen, waar te koop?

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Didier, 16 dec 2002.

  1. Didier

    Didier Guest

    Ik heb al een tijdje een Mini Ifo in bouwdoos liggen en daar moet ik nog apperatuur voor aanschaffen. (servo's, motor, ontvanger, regelaar etc)
    Ik weet dat ik via diverse buitenlandse site's, o.a. de WES site, de spullen kan bestellen maar is er in Nederland geen winkel die het "echte kleine spul" verkoopt?
     
  2. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.827
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    wat is klein?
    6 gr servos hebben de meeste winkels wel.
    ook op de indoor flyins word er goed gehandeld in kleine regelaartjes en ontvangertjes, ga daar een snufflelen
    ben nog steeds op zoek naar een ifo kitje (normaal of mini)
    nog steeds zoek en ik er een in nederland !
    wie helpt me?
    ook in voor een 2e handse
     
  3. Bert

    Bert

    Lid geworden:
    22 aug 2002
    Berichten:
    1.491
    Locatie:
    almelo
    Volgens mij heeft AHT in Almelo nog steeds IFO's. Zowel de normale (mk3) als de mini heb ik afgelopen donderdag nog gezien.
    http://www.ahtmodelbouw.com/ Ze waren nu zelfs in de aanbieding!
     
  4. Didier

    Didier Guest

    Ik bedoel dan ook niet bijvoorbeeld de gebruikelijke Hitec servo's maar bijvoorbeeld de WES producten, de Braun modelltechnik producten of die te koop in Nederland zijn.
    Als ik de handleiding lees van de mini IFO worden deze producten toegepast en aangezien ik ze nog nooit in Nederland heb gezien zal het wel weer uit Duitsland of England besteld moeten worden. :?
    Die indoor flyin dat is wel een goeie, ben nog nooit wezen kijken, wilde gisteren gaan kijken maar werd op het laatst verhinderd!
     

Deel Deze Pagina