T
Theo Coenen
Guest
Nadat ik in Bochum had gezien dat die kleine Ultimate dubbeldekkers van MAMO-modeltechnik goed voldeden ben ik vanmiddag aan het tekenen geslagen en gelijk ook al gaan bouwen.
Alleen ben ik vergeten om gedurende die fases foto's te maken. Ik zal morgen foto's maken van de vorderingen tot nu toe.
Een ruwe tekening en papieren mallen zijn klaar.
De romp zit gedeeltelijk in elkaar en de vleugels zijn uitgesneden. Nu alleen nog alles in elkaar zetten en dan uitzoeken waar de servo's en de accu moeten komen ivm het zwaartepunt.
O ja ook eerst nog effe het zwaartepunt berekenen.
Is dit bij een dubbeldekker op dezelfde manier als bij een 'normaal' model?
Als teaser alvast een foto van een andere Ultimate dubbeldekker die al hier op dit forum stond
Als het model goed vliegt zal ik de tekening beschikbaar stellen aan iedereen die hem wil nabouwen.
Alleen ben ik vergeten om gedurende die fases foto's te maken. Ik zal morgen foto's maken van de vorderingen tot nu toe.
Een ruwe tekening en papieren mallen zijn klaar.
De romp zit gedeeltelijk in elkaar en de vleugels zijn uitgesneden. Nu alleen nog alles in elkaar zetten en dan uitzoeken waar de servo's en de accu moeten komen ivm het zwaartepunt.
O ja ook eerst nog effe het zwaartepunt berekenen.
Is dit bij een dubbeldekker op dezelfde manier als bij een 'normaal' model?
Als teaser alvast een foto van een andere Ultimate dubbeldekker die al hier op dit forum stond

Als het model goed vliegt zal ik de tekening beschikbaar stellen aan iedereen die hem wil nabouwen.