Hey,
Ik heb net m'n indoor ultimate gemaidend, vliegt ALS EEN DROOM!
Hij is gemaakt van zwart depron,
typhoon 6/3D
tsunami 10
2s 1000 mah etech lipo
2,8 gr ontvanger
3 servo's
En 1 wiel! Ik heb hem nog niet vanaf verharding gestart, maar wel al een stukkie gereden en dat ging goed! Ziet er ook verdomde mooi uit!
Wiel zit onder de voorrand van de vleugel.
(moet wel nog even zwaartepunt goed afstellen)
Ik wil graag mijn Ultimate-avonturen en ideeën delen met anderen
Heb nou weinig tijd, maar binnenkort komen de foto's en filmpjes.
Wat me opviel, de ultimate wordt veel gevlogen maar er is geeneen ECHT draadje over de ultimate, d.w.z. dat er geeneen is die alleen maar over de ultimate gaat in zijn geheel. Er zijn er wel die maar over 1 probleem van de ultimate gaan :| .
Heb trouwens ook ideeen over een ultimate met 1,5 m spanwijdte voor m'n 6,5 webra die nu in m'n charter zit. Van depron :wink:
Nou ik hoor wel wat jullie te zeggen hebben (zoals altijd :lol: )
Greetingz, CrAzY_Murdock
Ik heb net m'n indoor ultimate gemaidend, vliegt ALS EEN DROOM!
Hij is gemaakt van zwart depron,
typhoon 6/3D
tsunami 10
2s 1000 mah etech lipo
2,8 gr ontvanger
3 servo's
En 1 wiel! Ik heb hem nog niet vanaf verharding gestart, maar wel al een stukkie gereden en dat ging goed! Ziet er ook verdomde mooi uit!
Wiel zit onder de voorrand van de vleugel.
(moet wel nog even zwaartepunt goed afstellen)
Ik wil graag mijn Ultimate-avonturen en ideeën delen met anderen

Heb nou weinig tijd, maar binnenkort komen de foto's en filmpjes.
Wat me opviel, de ultimate wordt veel gevlogen maar er is geeneen ECHT draadje over de ultimate, d.w.z. dat er geeneen is die alleen maar over de ultimate gaat in zijn geheel. Er zijn er wel die maar over 1 probleem van de ultimate gaan :| .
Heb trouwens ook ideeen over een ultimate met 1,5 m spanwijdte voor m'n 6,5 webra die nu in m'n charter zit. Van depron :wink:
Nou ik hoor wel wat jullie te zeggen hebben (zoals altijd :lol: )
Greetingz, CrAzY_Murdock