INDOOR VLIEGEN Hengelo (o)

Owyeah! Count me in! Ik ben erbij!

Groeten,
Tjerk

EDIT: Ohwja shockie en een 450 heli

Laatst bewerkt:
Hoi Nou lijkt me leuk om ook eens indoor te vliegen. Ik heb een mothje en een GeeBee. Ik weet niet of de GeeBee binnen te vliegen is maar het is te proberen natuurlijk.

Weer een piloot die het aandruft

Hoi Nou lijkt me leuk om ook eens indoor te vliegen. Ik heb een mothje en een GeeBee. Ik weet niet of de GeeBee binnen te vliegen is maar het is te proberen natuurlijk.

Bedankt voor je interesse. :banana:
Zodra we genoeg kandidaten hebben gaan we er een gezellige avond van maken.

Groet, Gerhard

Neem eens contact op met mrdepron(han) van club Nijverdal
Die hebben jaren indoor in Markeloo gehad.

Stuur dan ook een mailtje naar de armc.

Lijkt me erg leuk om te komen, en is iig dichterbij dan alphen (nb)

kan je mij er ook 1 sturen, Hang ik wel op op de club, en waarschijnlijk kom ook wel langs.

( jeppeh#home.nl )

b.v.d

Mail verstuurd naar je club

Stuur dan ook een mailtje naar de armc.

Lijkt me erg leuk om te komen, en is iig dichterbij dan alphen (nb)

Er is een mailtje naar jou club verstuurd. Deze is voorzien van een pdf die uitgeprint kan worden, zodat het opgehangen kan worden in het clubgebouw.

Mvg. Gerhard

Beste mensen,

Wanneer ik jullie een e-mail naar de club moet sturen, geef me dan even het juiste e-mail adres. Ik krijg tot nu toe alle mail weer terug.

Gerhard

Kijk dit gaat de goede kant op.... Als de mensen die de flyers in hun clubgebouw hangen ook even bij hun leden kunnen peilen (hun oor te luister kunnen leggen) en dit door kunnen geven aan Gerhard, dan weten we wanneer de 'kritische grens' van 15 gehaald kan worden.

@Gerhard: wat ik ga vliegen...geen idee... maar daar komen we samen toch wel uit ;-) depron genoeg in huis toch?

De mail van mijn Modelbouwclub weet ik niet, je kan het wel gewoon naar mij sturen en zorg dan wel voor de rest !

( jeppeh#home.nl)

ik doe mee!!!
waar kan ik me inschrijven enis er ook ergens een verzamelpunt ofzo?
of is het verzamelpunt gewoon in de sporthal?

groeten ike

ik doe mee!!!
waar kan ik me inschrijven enis er ook ergens een verzamelpunt ofzo?
of is het verzamelpunt gewoon in de sporthal?

groeten ike

Bedankt voor je interesse. :p

Voor inschrijven is nog iets te vroeg. Wanneer ik voldoende kandidaten heb (ongeveer 15 piloten) dan gaan we echt aan het werk. Dan zal ik ook de hal bespreken zodat er een datum bekent wordt.
Ik hou jullie via dit draadje wel op de hoogte wanneer er echt ingeschreven gaat worden.

Nog even geduld dus.

Groet, Gerhard

Back