Indoor vliegen in purmerend ??

Hallo allemaal,
Ik woon zelf in purmerend, en heb eens nagevraagd wat het gaat kosten voor een gymzaal te huren.
Dit valt best wel mee en komt op ongeveer 10,50 per uur.
Het gaat dan wel over een gymzaal en geen sporthal, een sporthal komt op ongeweer 30,00 euro per uur.

Maar is hier intresse voor in deze regio.

Afmetingen van de zaal weet ik nog niet maar zodra ik dat weet zal ik de posting aanvullen.

Het is wel zo dat de gymzalen pas beschikbaar zijn in augustus ( dit omdat er voorgroot onderhoud nieuwe vloeren inkomen ).

Simpel gezegd als er 10 man/vrouw komen kan je de gymzaal al hebben voor de hele dag.

Mocht dit niet groot genoeg blijken kan er altijd de volgende keer gekeken worden naar een sportzaal. ( met voldoende animo dan wel....)

groetjes Aad

Zeer zeker interesse vanaf deze kant. Mits natuurlijk het formaat T-Rex 450 is toegestaan en de hal groot genoeg is voor shockflyers.

Naast mij heeft René ook zeer zeker interesse.

Hoi,
Het formaat is Gymzaal dus ff uit het hoofd zal dat iets van 8 breed 20 lang and 5 hoog zijn of zo ..
formaat is een indicatie, nog niet officieel
Ik heb ze gemaild voor de exacte maten.
Zowel voor de Gymzaal als van de Sporthallen.

groetjes

Helaas is dat te klein voor shockflyers, die locaties zijn er voldoende. Wij zijn juist op zoek naar een grotere "vaste" locatie.

oke dan moeten we misschien van het gymzaal idee af en naar en "sporthallen".
Is wel duurder dus zou er meer animo moeten zijn.
30 euro voor een uurtje.
uitgaande van 6 personen a 3 uur = dan 15 euro of zo .. kan je een avondje mee vullen of een middag ..
ik ben aan het informeren hoe groot ze zijn. en zal dat even posten.

Ik vlieg indoor met Shockflyers in de omgeving van Heemskerk. Als wij een sporthal huren krijgen we vaak korting omdat we geen gebruik maken van de douches en omdat we vaak tijden kiezen waarbij de sporthal leeg staat. Wij betalen dan 20 euro per uur i.p.v. 30 euro. Misschien een idee voor de onderhandelingen.

groeten van Erik

klinkt interesant, kom zelf ook uit purmerend maar kan nog niet veel vliegen met de dragonfly vanwege het weer.
ben benieuwd.

Sander

Antwoord van sport zalen verhuur.

De afmeting van een gymzaal is 21 x 12 x 5,5 m en de prijs is € 10,05 p/u

De afmeting van een sportzaal ( de Kraal ) is 32 x 22 x 7 m en de prijs is € 17,54 p/u

Een sporthal ( Beukenkamp) is alleen bestemd voor grote zaalsporten / evenementen en dientengevolge niet bestemd voor kleinschalige activiteiten.

Mocht u interesse hebben dan willen we sowieso in 't nieuwe seizoen ( 27 aug. 2007 t/m 27 juni 2008 ) een demonstratie in een zaal organiseren om te kijken of er door het gebruik van de vliegtuigen beschadigingen kunnen ontstaan.

Als u nog vragen heeft kunt u ons altijd mailen of bellen.

Zelf ben ik een beginner, met een lama SA-315B (vergelijkbaar met de Lama 3 voor zover ik kan ontdekken)
Dus heb ik eigenlijk een shockflyer en een heli vlieger nodig die mij kunnen bij staan voor de demo. 1 a 2 personen denk ik.
Voor verdere ontwikkelingen hou ik jullie op de hoogte natuurlijk.

groetjes

Aad

Hoi,
Ik was zo wie zo als van plan om eens langs te gaan, explotatie wordt gedaan door gem Purmerend.
En laat ik daar nou net werken, dus ik kan stadskantoor binnenlopen waneer ik wil..

Maar zoals ik al in het begin zei,
Ik wil best die kar wel gaan trekken om het allemaal te gaan regelen,
Ik wil best wel moeite en tijd er insteken zodat "wij" onze hobby kunnen uit oefenen en het een en ander misschien leren van elkaar.
Ik wil best ... ga zo maar door.
Maar ik ga geen finianceel gat graven voor mezelf, en daar dan inspringen omdat er "toevallig" ineens niemand kan.

Dan betaal ik liever 30 euro en ga ik wel in me eentje in een gymzaal oefenen voor een avondje.

en dan nog iets, schoot me te binnen hoe wordt het eigenlijk verzekerings gezien als iemand een raam sneuveld, lamp van het plafond vliegt.
of je buurman aanvliegt ??

is het dan gewoon WA of moeten we hier iets voor regelen ook ??

zo zie je maar , ik ben dit gewoon begonnen en wil dit wel afmaken.
maar extra info van andere stel ik zeer op prijs.

groetjes

Aad

Enig idee welke avond het wordt?, ik ben zeer geintereseert.
Met z,n tweeen is het de helft en dat heb ik er ook zeker voor over.

hoi hoi,
welke avond of middag (in weekend) weet ik nog niet.
ik heb er zelfs over zitten nadenken om eens een avondje ( 2 uurtjes of zo ) eens een gymzaal te proberen desnoods alleen :-)
heb ik ook eens de ruimte, beter dan thuis in huis alleen.

maar de avond moeten we dan even met ze allen ( of in iedergeval een aantal beslissen en dan kijken of we dat ook voor elkaar krijgen.

Hoi ,

Nee nog niet,
Moet wachten tot augustus ze zijn nu de vloeren aan het vernieuwen.

Dus ik moet nog even een paar weekjes geduld hebben.

Ik ga eerst lekker 3 weken naar de zon, en dan hoop ik op een verslag.
Ik heb nu ook een zaaltje tot mijn beschikking en dat bevalt mij prima om alleen of met 2 man te hooveren.
veel succes.

hallo Aad

al progressie met de sporthal?
ik heb laatst bij de club (auto's) gevlogen en ik moet zeggen dat het vliegen ineens een stuk makkelijker word zo binnen.
het is dus zeker aan te raden een keertje te proberen. jij had geloof ik ook een df04 hé?

Sander

Hoi,

Ja ik heb een DF 4 maar die is even gestrand..
Rotorhead moet vervangen worden.
Ik ga dit weekend naar Oss misschien dat ik het gelijk daar even kan halen.

Ik heb ook een Extreme Lama.
Deze pendeld een beetje maar werkt wel :lol:

Ik zal binnenkort even langsgaan op het gemeente huis.

Ik zoek wel een "ervaren" vlieger. want ze willen een kleine demo.
Alvorens ze besluiten of het mag.

hoi,

ik ben bang dat ik geen ervaren vlieger ben :( ik kan hem ff in de lucht houden maar dan ook niet meer dan dat helaas.
maar volgens mij zijn er wel ervaren mensen in Pénd.

Sander

Indoorvliegen in Purmerend IMIV

Intussen worden er maandelijks instuif-indoorevenementen gehouden door IMIV in sporthal de Vaart en sporthal de Beukenkamp. Toegang €6 p.p.
Zie Indoorvliegen Icarus / Mistery Hyve - hyves.nl voor het laatste nieuws en meld je aan.
Bouwen kan bij modelvliegclub Mistery vanaf september op dinsdagavond in buurthuis de Trekschuit. Als hiervoor interesse is laat het dan even weten.

Back