indoor-vliegen

• Topicstarter Topicstarter jos postema
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jos postema

Guest
Hallo indoor-vliegers
Wij , de vliegclub uit veenendaal organiseren op zaterdagavond 19 feb een gezellige indoor avond in barneveld.Zijn er mischien mensen die interesse om ook te komen vliegen?Laat het maar weten dan!stuur me dan maar een emailtje naar Hpostema.1@hccnet.nl

Hoe groot is de zaal?is het allen voor heli vliegers of vlietuigen ? of allebei ;)

Lijkt me wel gezellie,is niet zo heel veer voor mij

de hal is 100 bij 40 en 8 meter hoog.
je mag met alles vliegen .als je wil en durft met brandstof modellen.
geef je wel even bij me op!

Brandstofmodellen indoor???

Das bijzonder... :?
Lijkt me niet echt handig,binnen no-time hangt de hele zaal vol met van die lekkere walmen en echt gezond is dat niet...

En lijkt me ook beetje gevaarlijk.

Groeten,
Marcel

Met branstof indoor? Zijn er dan wel genoeg schermen om achter weg te duiken? Lijkt me niet echt een goede promotie voor het indoorvliegen.

brandstoftoestellen in de zaal ? ja alles is mogelijk maar in deze zaal zou het niet lukken
afb14581.jpg

:roll: lijkt me wel wat, ik heb nog nooit indoor gevlogen (heb ook geen indoor heli of vliegtuig. nog niet) maar het lijkt mij wel wat om met mijn caliber 30 indoor te vliegen
afb14592.gif
en
met 20 % olie zal het wel geen mooi weer blijven in de hal :lol:

Frank
afb14591.gif

nou ik wil graag komen
maar ik ook verkies het om geen brandstoff modelen indoor te laten vliegen ook geen groote E-kisten/heli's
of er moeten inderdaat neten en schermen zijn waar je achter kan gaan staan en dan zelfs zou ik er voor kiesen om tijdelijk de hal te verlaten.
dit niet om de mensen achter de knuppels maar om de kans op storing of pcmlockout die zo hooglicht indoor.
ik heb het al vaak zat met de piccolo gehad dat me helitje in eens super gek ging doen.
dus ik zou zegen laat het lekker bij de 500 gram max blijfen

als er binnen gevlogen word met brandsof helies dan kom ik ook mooi niet kijken.

dit soort ongelukken die gaan gebeuren die nu al voorspeld worden zijn geen goede reclame voor de modelvliegsport, houd dat wel even in je achterhoofd voor je besluit met je brandstof model daar indoor te gaan vliegen.

inderdaad levensgevaarlijk, bij ons in de zaal vliegen er alleen lichte indoortoestellen. En er zijn een paar piloten met zenders MC 24, en ZAP en deze kunnen de andere gemakkelijk een storing geven, en daar dan die brandstoftoestellen bij ( ZOT ZIJN DOET GEEN ZEER ) zeggen ze bij ons in Belgie. :roll:

je mag met alles vliegen .als je wil en durft met brandstof modellen.
geef je wel even bij me op!

Ik heb je gisteren in Nieuwleusen gesproken en ik wil daar best even met de Raptor 50 wat laten zien. Onder strenge voorwaarden uiteraard; Moet genoeg ruimte zijn (doenbaar zijn in mijn mening), niemand anders vliegen... zenders uit, iedereen aan 1 kant vd zaal... dat soort voorwaarden.

Wel aparte ervaring lijkt me dat, beetje blade scuffe op de vloer daar :roll: (of moet die heel blijven?)

Cheers,

Rich 8)

Ik heb liever ook geen brandstof indoor. Als mijn spullen ergens veilig liggen en ik achter gewapend glas vindt ik het goed :)

Maar mijn lipoly moet toch wel kunnen? Ik ga natuurlijk geen risico's nemen, lijkt me wel duidelijk ;)

@jos postema

Zorg dat je goed bent verzekerd want als er iets verkeerd gaat dan is de organisator toch verantwoordelijk en dit kan zeer duur worden bij lichamelijk letsel!!!!!

Ok, niemand komt dus?

Dit draadje loopt uit de klauw.
Jos, start een nieuwe, en denk zelf eerst eens goed na je typt en beloofd, voordat je op verzend drukt.

Lees ook eens na hoe de andere indoor meetings eea hebben ge-regel-t en bedenk bij jezelf eens waarom ze dat zo gedaan zouden hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back