indoor vliegen

Discussie in 'meeting algemeen' gestart door modelfreak_19, 2 jan 2007.

?

is er behoefte voor

  1. ja

    100,0%
  2. nee

    0 stem(men)
    0,0%
  1. nu is het zo, dat bij mij op de indoor baan in ede, uit onze bezoekers de vraag is gesteld of er een mogelijkheid is voor indoor vliegen met een micro heli. nu is het zo, dat we nog een enkele avond in de week hier plek voor hebben.

    de vraag is, of hier behoefte aan is, door mensen uit de omgeving.

    voor evt. vragen of opmerkingen, kun je natuurlijk gewoon reageren.

    ik laat deze poll 10 dagen staan, zoals het er nu uit ziet, kunnen we wel een avond per week plannen, zodat er lekker indoor gevlogen kan worden. (stroom en kantine natuurlijk aanwezig)
     
  2. even update, één van die tijden zou kunnen zijn:

    maandag avond 18.30 tot ?
    dinsdag avond 18.30 tot ?
    woensdag avond 18.30 tot ?
    zaterdag avond 18.00 tot ?
    zondag avond 18.00 tot ?
     
  3. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Datums? Kosten?
    Isvoor mij ook niet zo gek ver van werk en huis af.
     
  4. gaat om een vaste dag(en) in een week, is afhankelijk, van evt. belangstelling. en kosten, zou op 5 euro pp komen per avond, dit om de ruimte en electra te bekostigen.

    er zijn al belangstelenden, om voor beginners training sessies te geven, maar is helemaal afhankelijk, of er wel belangstelling is vanuit het midden van het land.

    en over de ruimte, er zijn zowiezo 40 vaste werkplekken met stroom. de oppervlakte is ruim 900m2
     
  5. Z900

    Z900

    Lid geworden:
    16 nov 2006
    Berichten:
    786
    Locatie:
    langs de A28
    woensdag lijkt me prima.... ben er wel om 17:30uur al (gelijk na het werk doorrijden ;) ) = probleem ?

    mvg, Z
     
  6. dit is even een poll, moet nog helemaal op touw gezet worden, dus in voorbereiding. de pol loopt 10 dagen, daarna kunnen we een vaste avond gaan prikken.

    dus nog even geduld
     
  7. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Nog grenzen (gewicht, vermogens, rotortoerental, piloot ervaring) aangeven voordat een trex600 in de wanden (of mensen) hangt te hakken?
     
  8. je moet rekening houden, maat piccolo
     

Deel Deze Pagina