Indoor wedstrijd

Open Dutch Indoor

• Nee

Votes: 0 0,0%
  • Weet nog niet

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    373
Hallo allemaal;

Velen van jullie weten wel dat ik af en toe een sporthalletje huur, waar we vervolgens onze kunsten vertonen, twee weken geleden ben ik toeschouwer geweest bij de Duitse kampioenschappen dit heeft zoveel indruk achtergelaten bij deelnemers en publiek dat ik zoiets in Nederland wil organiseren.(lokatie omgeving Enschede)

het een en ander zal dan plaats vinden eind MAART 2004, zodat we nog een paar maand hebben om te oefenen.
voorstel;
Open Dutch Indoor
3 klasse

1 sportklasse;
start, cirkel, wingover, klimmendebocht, rechte vlucht, procedureturn, vrij figuur, landing.

2 expertklasse;
start, wingover, ruchtvlucht, halve omgekeerde cubaanse8,looping, rol, 2 vrije figuren, landing.

3 AA, vliegen op muziek (max 2½ minuut)

laat maar eens horen wat jullie er van vinden
zoiets kan natuurlijk alleen doorgaan bij voldoende deelname
vanuit binnen en buiten land.

Jaaaaaa!

Mits Derk van deelname wordt uitgesloten wegens te goed vliegen!!
:P

Han,
Ik heb het gevoel dat er een groot gat zit tussen de expert (uitmuntente borstelloze modellen en platzak piloten)
en de sportklasse (is te vliegen met bleeridioot),
kan daar geen gevorderde klasse (looping, rol) tussen?

@Niek
volgens mij vloog "onze" Didier met een GWS borstelaandreivinky(11e)

betr. de figuren, heb ik als voorstel ook 1 of 2 vrije (keuze)figuren, deze moeten dan van tevoren worden opgegeven, kun je dus als nog een rol en looping met je "aapje" vliegen.

Hulde voor dit iniatief. Als ik niet als deelnemer kan meedoen (ik heb nog geen ervaring met indoor vliegen, wel met äerobatics en 3D ), bied ik mij hierbij aan omjullie met de organisatie te helpen. Ik heb ervaring met jurering van lijnbesturings kunstvlucht en RC kunstvlucht en ben lang geleden, wedstrijdleider van de in Utrecht gehouden W.K. lijnbesturing geweest. In ieder geval veel succes toegewenst!

Al iets bekend over dit initiatief? En welk programma gaan we er dan vliegen, de laatste tijd zijn de ontwikkelingen dusdanig dat het programma best een stuk zwaarder mag worden voor de hoogste klasse.

Hier het programma zoals dit dadelijk ( DM Indoor Kunstflug 2004: 17.- 18.04.2004 in MFG Graben-Neudorf (PLZ 76676)
) in Duitsland gevlogen gaat worden.

Die neuen Klassen heißen F3AI, F3AI-B und F3AI-C. AeroMusicals bleibt unverändert.

F3AI:

1. Start mit Quer- und Gegenabflug 2
2. Horizontale Acht 3
3. Looping 4
4. Vier-Punkt-Rolle 5
5. Kombinierter Immelmann 6
6. Turn mit zwei 1/2 Rollen 6
7. Hut mit zwei 1/4 Rollen 7
8. Rollenkreis mit integrierter Rolle 7
9. Gegen- und Queranflug mit Landung 3

F3AI-B:

1. Start mit Quer- und Gegenabflug 2
2. Turn 4
3. Rolle 5
4. 1/2 umgekehrte Kuba-Acht 6
5. Rückenflugkreis mit zwei 1/2 Rollen 4
6. Looping 6
7. Gegen- und Queranflug mit Landung 3

F3AI-C wird nächstes Jahr nicht geflogen.

BRR!!

Kan er ook een "aanvanger" programma worden gevlogen?
Bovenstaand ziet er echt weer naar uit dat het door 4 a 5 menden gevlogen kan worden, de rest kijkt toe :(

ja,.. zeker ben ik hier nog mee bezig,...

ik denk dat ik met een week of 2 een data heb,
over hoe en wat verder, het programma, etc etc
begin Februari,...
(sponsering laat het afweten)

ik ben bezig om een lang weekend te organiseren,
met de mogelijk tot goedkoop overnachten(herberg of zoiets)
...........

later meer

@Niek..... oefenen, oefenen en oefenen

Back