Zo de Fox, de lipo's, krimpkous en stekkertjes van de lipo naar de ontvanger zijn binnen.
We hebben de de lipo'se enzo in exact 7 en een halve dag binnen vanuit UH, de fox kwam van Natterer samen met de zender voor Ratjetoe/Robert.
De bestelling van bidproducts (servo's en ontvanger) is ook vorige week verzonden, 2 dagen later, dus die komt misschien morgen of overmorgen!
Dan nog de mini/micro kristallen van RC technics die we gister (pas) besteld hebben, die zijn (nogsteeds

) niet verzonden maar dat zal vandaag hopenlijk wel gebeuren.
De eerste mening over de fox:
Ziet er leuk uit! We hadden gelukkig allebij de fox met de witte romp en de oranje vleugels en cockpit-kapje, die vonden we allebij het mooist
Alles in elkaar schuiven (zit goed vast) en testvlucht in de huiskamer... Vliegt super! Een mooie lange glijvlucht naar beneden, daarna even in de achtertuin, en nogmaals een super mooie vlucht! Hij verliest nouwelijks hoogte in een vlucht van zo'n 8 meter!
Igor
Edit:
Zozo, de micro kristallen zijn verzonden, en we hebben de fox vanmiddag een tijd uitgeprobeerd!
Nou, het waaide niet echt hard, dus even de fox buiten uitproberen! Samen lekker gooien totdat mijn fox op het bankje van het speeltuintje kwam... Er zat een scheur in de vleugel vlak naast de romp doordat 1 vleugel tussen de planken van het bankje bleef hangen... Daarna naar huis gelopen, beetje UHU por, en aan bijde kanten een plakbandje en weer vliegen, hij doet het (gelukkig) nogsteeds super!
De stuken vleugel vlak naast de romp zijn zwakke plekken, robert had ook al een klein scheurtje, en bij mij was de vleugel dus bijna doormidden...
Verder heb ik erg zin om hem bestuurbaar te maken, want nu moest je telkens een heel stuk lopen om hem weer te pakken
De kristallen zijn verzonden, dus hopen dat morgen of overmorgen alles binnenkomt, want dan zetten we donderdag alles in elkaar, want Robert gaat 2 dagen weg.
Ook hebben we vanmiddag de lipo celletjes al gesoldeerd, we hebben gewoon een stuk servo-kabel gekocht en daar de + en de - van gebruikt, straks nog even een laadstekkertje maken, maar dat is nog niet noodzakelijk, elke cel zit zo rond de 4 volt.
Igor