Indoorvliegen met Raptor 90,kan dat?

ik heb mijn sceadu .50 (maar nu met electro) als "recordpoging" een keertje binnen gevlogen. Wel grote oude hal en iedereen ver weg. EN alleen rustig hoveren :).
Dit is ff wat anders.

Leuke discussie.. ALS het goed gaat is er niks aan de hand idd. best mooi ook en in principe, als je het buiten kan, kan het binnen ook (mits je voldoende ventilatie heb).
Probleem is alleen dat de toeschouwers niet weg kunnen rennen/springen in geval van een ongeluk... Maarja, aan de andere kant weet ik ook niet of je op tijd ben als er buiten een heli richting publiek crasht...

Toen ik een aantal jaren geleden op de beurs in Dortmund was, werd er daar ook binnen gevlogen met brandstofheli's. Daar hing er in elk geval een net voor. De zaal was een beetje gelijkaardig met deze.

Toen ik daar was waren het schaalmodellen waarmee ze rondvlogen

Ik vond dat zelfs al onverantwoord eerlijk gezegd.. laat staan dit hier.

Wat is hier mis mee dan?? hij vliegt erg goed de zaal is erg groot en de mensen staan op afstand.. zie je probleem niet ..

Bart

Ook al kan je nog zo goed vliegen er is ook altijd nog zoiets als mechanische defecten.

Wat is hier mis mee dan?? hij vliegt erg goed de zaal is erg groot en de mensen staan op afstand.. zie je probleem niet ..

Bart

als er een defect is zit die met een beetje ongeluk zo het volk in met z'n heli
zou zo'n raptor 90 blad liever niet tegen mijn tanden krijgen

Dit lijkt inderdaad een beetje op de Dortmund zaal.
Dan staan de kijkers zeker 15 meter van de heli af met een net er tussen.
Nu gaat een crash hard. Maar ik geloof nooit dat een stuk 15 meter kan vliegen en dan ook nog DOOR het net heen kan komen.
Ik vind dit dus WEL safe genoeg. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk :)

Back