Indoorvliegen seizoen 2014/2015 Roosendaal

Beste vliegeniers der nederlandse modelbouw.
In september gaan we weer beginnen met een nieuw seizoen vliegen in de grote sporthal te Roosendaal. Mocht je willen komen vliegen, gaarne opgeven via indoor-vliegen@kpnmail.nl
Alles wat vliegt is welkom, let wel op de afmeting!!
ure6enut.jpg

Beste vliegers der nederlandse modelbouw, nog een paar weken en dan gaat het seizoen van start. Mocht je willen deelnemen, geef je dan op via indoor-vliegen@kpnmail.nl.
Kijk op youtube naar indoorvliegen roosendaal voor een impressie van de locatie

Mensen, wil je komen indoorvliegen.....
Meld je aan want vol is vol, op dit moment hebben we al 12 aanmeldingen. Er is nog plek voor 8 mensen.....wees er snel bij.

Tot nu toe aangemeld:

1) Marcel Loos
2) Stefan luteijn
3) Jan vd Weele
4) Damiën van de Weele
5) Peter vd Oever
6) Peter vd Veeken
7) Ever aart
8) Twan Maasmans
9 Herman den tuinder
10) Ruben Castel
11) Arno Castel
12) Ton de Hooge

Kan ik me ook onder voorbehoud aanmelden? (bij goed weer geef ik vaak de voorkeur aan buiten vliegen)

Aankomende zondag 8 nov is het weer indoorvliegen in Triple F te Roosendaal. De zaal is geopend van 14:00 tm 1600 en er is plek genoeg. Dit weekend gaat het goed fris worden, wil je lekker warm en droog vliegen....meld je dan gauw aan.

Met vriendelijke groet, Stefan

Zijn alleen vliegtuig vliegers ook welkom?
80cm maximale spanwijdte is wel wat klein...
Van de 8 die ik heb staan is er maar eentje kleiner dan 80cm, maar wegen met z'n allen bij elkaar evenveel als één Trex 450 :lol:

Alles wat vliegt is welkom, aangezien de hal b3st groot is heb je genoeg plek om te vliegen. Neem de volgende keer je vliegtuigen mee en dan zien we vanzelf wat er wel en niet past binnen.. ;-p

Mijn vliegtuigen zijn vergelijkbaar met die Extra 330 in een van de filmpjes, normaal shockflyer formaat.
Zal kijken of het uit komt, ik laat het weten.

Alles wat vliegt is welkom, aangezien de hal b3st groot is heb je genoeg plek om te vliegen. Neem de volgende keer je vliegtuigen mee en dan zien we vanzelf wat er wel en niet past binnen.. ;-p

Ik wed erop dat Calmatosport z'n vliegtuigjes erin passen :p

Jammer dat je er vandaag in Tongeren niet bij was Ron... Andries heeft het goed gedaan in C met je ontwerp

nog even en we hoeven niet meer indoor te vliegen..... kun je het hele jaar buiten vliegen in de zon :P

Ik kon er helaas niet bij zijn gisteren :(

Beste mensen,
Zondag 14 dec is er weer een sessie indoorvliegen in Roosendaal. Gelieve op tijd opgeven als je mee wilt doen. Het koude weer staat voor de deur, dus voor diegene die toch wil vliegen......je bent welkom.

Back