Indoorvliegen Woerden op 22 november

Op 22 november is er weer indoorvliegen in Woerden.
Graag aanmelden als je mee wilt vliegen zodat we weten dat je komt en je ook echt kunt vliegen. Bij teveel vliegers hebben de mensen die zich op hebben gegeven voorrang!
Oja, opgeven mag ook via dit Topic en anders via email (zie link op de website). Wel graag voor- en achternaam opgeven a.u.b.
Kosten bedragen 10 euro te betalen aan de poort.

Dit keer zal er o.a. combat worden gevlogen.
Kom je ook weer? Is weer beregezelli! :mrgreen:

Het begint al op te schieten en de aanmeldingen lopen nu binnen.
Wil je ook nog mee doen? Geef je dan snel op!
Het is al volgende week zondag! :mrgreen:

Hoi Olaf! Ik ben er ook weer bij en je kan ook mijn vader wel inschrijven denk ik zo...
Combat vleugeltje vordert...

Okay Ron. Je vader staat er ook weer bij en dat brengt de stand op 10 deelnemers op dit moment. Goede score!

We zien elkaar zondag en misschien woensdag als je ook ff komt.

Greetz,

Olaf

Kijk even op www.mvcwoerden.nl dan weet je alles!
Vooral onze indoorpagina.

Het begint om 13.00 uur en op de tribune is de hele familie welkom, ookal kom je met 60 personen. Altijd gezelli.
Neem ook ff toeters, blaashoorns en megafoons mee voor de aanmoedigingen. Tijdens het combatten is een helm voor alle bezoekers verplicht. Baby´s in afgesloten boxjes meenemen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:.

Ik zie er naar uit hoe dat gaat met de combat. Ik zal waarschijnlijk niet veel meer kunnen dan rondjes en achtjes draaien (volgens een van de zieners hier :)) maar dat maakt mij niet uit.

Robbin janssen, robin muller en ik (nando te riele) komen ook weer!

Ik zal ook een combat vleugeltje meenemen... :twisted:

Hmmm, dat Combat zou juist wel eens heftig kunnen worden. Er zijn nu best veel gegadigden. Maar goed, ik heb er weer 3 genoteerd. Zijn we nu met z´n 13-en. Leuk!

Oja, dit keer geen broodjes. Liepen te slecht. Wel koffie, thee en blikjes natuurlijk.

Mhzzz, als ik van station woerden opgehaald kan worden, wil ik ook nog wel komen kijken

@apeldoorners
Is het mogelijk om met 1 van jullie toestellen het f3p-c programma een paar keer te oefenen?

@nando,
Zou jij eventueel nog de tekening van de click mee kunnen nemen als ik in woerden ben, dan kan ik gelijk beginnen met bouwen:D

Ja, er waren broodjes, maar nu weet ik waarom we er meer dan 20 over hadden. Had rekening gehouden met Nando de grote eter. :mrgreen:
Had kunnen weten dat voor freaks het enige dat telt het vliegen is en niet de broodjes. Toch geen lipo naar binnen gewerkt he? Geef wel power.

Anyway ... Fabian. Er zal vast iemand uit Woerden jou op kunnen halen en mocht dat niet zo zijn, laat het dan ff weten. Dat rijd ik wel ff om. Kom je dan wel heeeel vroeg halen, dus rond 11.30 ofzo.

@apeldoorners
Is het mogelijk om met 1 van jullie toestellen het f3p-c programma een paar keer te oefenen?
Niet met een Clik.
Wij vliegen nieteens met onze Clik, die vliegen we enkel als we de zaal alleen hebben.

Met een sultimate wel, ik heb dan waarschijnlijk weer een nieuwe. Spuiten is voor 90% af, en ik hoop vanavond de hele onderkant in elkaar te hebben zitten.
Maar een programma oefenen is erg lastig, losse figuren willen nog wel eens maar als je je aan het hele programma gaat houden heb je gegarandeerd een midair.

En met de SUltimate vlieg ik ook de hele dag, en Robbin muller ook, maar 2 accu's moet wel lukken.

@nando,
Zou jij eventueel nog de tekening van de click mee kunnen nemen als ik in woerden ben, dan kan ik gelijk beginnen met bouwen:D
Jep.
Had kunnen weten dat voor freaks het enige dat telt het vliegen is en niet de broodjes.
Helemaal waar, eten doe ik wel als er geen zaal voor me klaarstaat:mrgreen:

ik wil vooral mijn looping verbeteren, die ziet er gewoon niet uit indoor..

Ik kijk nog even of ik naar woerden kan komen (moet de tijd hebben)

in ieder geval bedankt alvast voor de click tekening:)

Dat utube flimpje is wel een beetje bedriegelijk. 2 uur voor een vliegende vleugel moet te doen zijn, maar wat hij laat zien is nog lang niet af op het einde. Het meeste werk zit niet in het uitsnijden van je schuim, maar in het installeren van de besturing en aandrijving. Maar goed, voor mij duurt dit meestal twee of drie avonden ipv twee a drie uur, dus misschien doe ik iets verkeerd. Tzal wel met die flesjes bier te maken hebben ;)

Dat geldt ook voor mij.
Als je er 10 bouwd dan zal je bij de 10de in de buurt komen als alles klopt en klaar ligt.
Mijn vleugeltje is nu klaar maar ik ben er twee weken elke avond wel een uurtje mee bezig geweest.
Daar tussendoor ook nog een mini mini lazy bee gebouwd van 90 gram.:)

Zodra die vliegende vleugel perfect is voor binnen is het misschien handig de tekeningen te publiceren op het forum.

Fabian: als ik jou of anderen op moet halen ... laat dit dan even weten voor morgenochtend 9.00 uur per sms. Mijn gsmnummer kan je vinden op mijn site: www.boezelijn.nl.
Ik ben goed herkenbaar ... een lesauto met sticker: ´I love modelvliegen´. :)

Back