Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Welk setje zou je adviseren? Wel weer extra gewicht met accu erbij?
Gevalletje USM (Uncontrolled Servo Movement) bug in ACCST v1, opgelost in ACCST v2.1. Staat totaal los van OpenTX. XJT module en ontvangers updaten dus (en opnieuw binden).
Hallo
Dat zou ik zo niet durven te zeggen, of weet jij met welke protocol hij dan vliegt!
En een seperate BEC kan nooit kwaad, echter heeft hij nooit last gehad van dit probleem voordat hij opentx heeft ge-update?
Heb al eerder aangegeven, krijg je een probleem als je iets veranderd hebt, dan zou ik eerst terug gaan naar voorgaande situatie om te kijken of zich dit probleem weer voor doet.
Is beter om dan nu allerlei zaken te gaan proberen die er misschien niets mee te maken hebben.
Beste alm
Met alle respect in je voorgaande antwoord, maar D16 is niet het zend/ontvang protocol.
het zend ontvangst protocol is de FW die je in je zender (Internal tranmitter module) en ontvanger zet, deze moet gelijk zijn anders bind de ontvanger niet.
Nogmaals hoop dat bassman hier op reageert en aangeeft welk protocol hij in zijn zender/ontvanger gebruikt.
Jou aanname dat hij ACCST v1 protocol zou gebruiken is in mijn ogen onjuist of jij moet hem persoonlijk kennen en lid zijn van dezelfde vliegclub dat weet ik niet!