inferno mp9 vs mugen mbx6r

momenteel rij ik met een inferno mp9 tki2.
graag had ik er nog eentje bij,
maar twijfel tussen een mugen mbx6r of nog een
mp9 TKI2.??????????

Beide auto's zijn erg goed en zeer hoog van kwaliteit.

Moest ik jouw situatie zitten, dan zou ik terug voor een mp9 gaan want daar heb je waarschijnlijk al wat spare parts voor liggen enzo?
Tenzij het budget er niet toe doet kun je kiezen voor wat je wilt :D

Idd als je al een mp9 hebt zou ik als 2de zeker dezelfde nemen...
Echter waarom wil je voor 2 dezelfde wagens gaan?

Idd als je al een mp9 hebt zou ik als 2de zeker dezelfde nemen...
Echter waarom wil je voor 2 dezelfde wagens gaan?

@ kurtje, ik moet zoeen 80km rijden voor een offroad circiut.
met een beetje tegenslag kan de pret snel over zijn en heb ik dan toch
een tweede om mee te nemen in geval van nood.

Ok dat is wel een goed punt... Maar bedoelde eerder waarom koop je dan eenzelfde model. Je kan bvb eens een truggy testen of dergelijke...

Persoonlijk rij ik met Mugen en ben daar zeer tevreden over. Maar als je toch 2 dezelfde wilt zou ik voor de MP9 zeker gaan...

2 dezelfde is handig.
Zelfs als je ze alle 2 stukrijdt kan je mss nog altijd ene maken met de onderdelen van de andere...

Ok dat is wel een goed punt... Maar bedoelde eerder waarom koop je dan eenzelfde model. Je kan bvb eens een truggy testen of dergelijke...

Persoonlijk rij ik met Mugen en ben daar zeer tevreden over. Maar als je toch 2 dezelfde wilt zou ik voor de MP9 zeker gaan...

ben na 12 jaar weggeweest terug begonnen met de hobby en heb altijd met kyosho inferno's gereden. vandaar de aankoop van de mp9!!
ik hoor ook veel lof over de mugen en dat doet mij toch twijfelen.
ik kan de voordelen van 2 dezelfde cars voor wisselstukken en dergelijke
maar de mugen ziet er mij toch ook heel competitief uit (mbx6r)

@Kurtje: Ik heb eens op de website gekeken en ze kregen al klachten van buren. Maar zitten nu 10km verder op Nederlands gebied. Niet zoveel verder dus om er eens heen te gaan.
Hopelijk worden ze daar niet meer weggestuurd :/

Tja kort bij bewoning een baan proberen te vestigen en dat je dat je 2 keer laat gebeuren is toch wel erg zonde von de energie. Nu gaan ze samen met een manega wat proberen .... kuch hebben we niet al een voorbeeld hoe fout dat ook kan lopen ?

essen,ze hebben nieuwe locatie en ziet er beter uit dan hun vorige circuit.
die mensen zijn momenteel nog bezig met de verhuis hebben ze mij laten weten.
ik had deze week nog contact met hun.

@ stoomstrijkijzer, het circuit in aalst is prive maar iedereen is van harte welkom.
het is gelegen in industrieterein naast de autosnelweg (E40).
de bedoeling is om er zo snel mogelijk aan te beginnen

Back