info over brandstof auto

• Topicstarter Topicstarter Pedrik
  • Startdatum Startdatum
P

Pedrik

Guest
Hallo,

ik ben nieuw hier op het forum, hoop dat ik het hier juist plaats.

Mijn broer is een tijd terug bezig geweest met nitro autootjes, en daar staat er hier nu nog een van.
hij is inmiddels verhuist, en is er ook mee gestopt.
deze auto lag helemaal uit elkaar, en ik ben er dus even mee bezig geweest, en heb em ook weer in elkaar gezet.
wel mis ik een aantal dingen, zoals tankje en slangetjes.

nou heb ik zelf 0 verstand van deze apparaatjes, dus hoop ik dat iemand mij iets kan vertellen over deze auto, zoals de naam, merk oid, en wat ik moet doen om em weer lopend te krijgen.

alvast bedankt!

img00087201106201519.jpg

Dat is een Protech Shaft, je kunt bij www.protech.be denk ik nog wel een manual vinden.
Om te beginnen moet je een luchtfilter plaatsen en als die al een tijdje niet gelopen heeft even een verse R3 gloeiplug.

Verder zal de manual wel een basis instelling voor de motror kennen en hoe verder je auto te starten staat wel in 1 van de stickies.

altijd handig om de naam te weten :)
ik zie op protech.be alleen codes staan bij manuals, niks met shaft ofzo?

dan zal ik die dingen even aanschaffen, heb je suggesties waar ik dat het beste kan doen? ook heb ik dus nog de brandstofslang en het tankje nodig, maakt het uit welke ik koop?

kijk eens bij pk racing, dat is een goede site. het tankje moet je wel kopen voor het model dat jij hebt denk ik, slangetjes maken niet uit.

oke, dan zal ik daar een kijken, dankje :)
ik kom er net ook achter dat het asje, waar de trekstarter op zit, niks doet, als ik em draai lijkt me dat daardoor de krukas ed. zouden moeten draaien toch?
hoe kan het komen dat dat niet het geval is?

Back