info over de easystar!

• Topicstarter Topicstarter twinnerowner
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

twinnerowner

Guest
hallo
ik vlieg nu al paar weke met de x twin en ik raak ondertussen net zo geintereseerd in de easy star.
ik lees veel goede ervaringen over de easystar.
kan iemand me vertelle hoeveel het kost ?
ik bedoel wel helemaaaaal compleet!
en kun je die zelf leren vliegen of moetje naar een club om te leren?
en mag je met de easystar op een open veld vliegen of allen op bepaalde plekken.

voorlopig weet ik geen vragen meer hierover :roll:

greets :)

@twinnerowner, ga naar de Maastrichtse luchtvaart aglomeratie, die hebben elke vrijdag avond clubavond in hun clubgebouw. Je kan daar altijd eens gaan kijken en info opvragen. Zij kunnen je ook heel goed helpen met het leren vliegen. Als het goed is zitten ze vanavond op de sportvelden van Borgharen.

oh ik zou wel naar zo een club willen kijken
maar ik heb geen idee war het is en hoe laat.

en ik kan geen informatie vinden over de prijzen ervan.

hij is helemaal kompleet 119 euro dus met servo`s regelaar. maar je moet nog wel een zender ontvanger lader accu`s en andere dingen kopen ik kwam allees bij elkaar uit (met egt goede spullen) op 410 euro!
ik ken niet veel clubs bij jouw in de buurt maar je kunt op internet kijken. succes ermee
gr, rens

hmm 400 euro vind ik wel erg duur.
dan hou ik het voorlopig bij de x twin.
nog bedankt voor de info

greets

Voor 350 euro koop je de RTF versie, inclusief zender, accu en de hele rambam.

//edit
oops sorry dat is de minimag.. maar van de Easystar zal zo'n pakket ook wel bestaan.

Bedenk je wel dat die twee (easystar en minimag) echt veel meer vliegtuig zijn dan zo'n x-twin.. het is een investering maar je krijgt er een hoop lol en veel echtere vliegervaring voor terug..

Hallo twinowner leuk dat je kijkt naar de easystar een dijk van een kist ,ik heb er zelf mee leren vliegen effe wat op de pc geoefend en gaan met die banaan.
De kist zelf rtf denk ik 170 euro je kan een eenvoudige zender nemen je hebt maar 3 kanaaltjes nodig met accu denk ik dat compleet met zender de onderprijs zo,n 300 euro word maar dan heb je ook wat.
Groet en succes Jan. :lol:

Een easystar ready to fly set kost bij W&W Modellbau te Waldfeucht, als ik mij niet vergis, net geen 190 euro (MPX adviesprijs is 229 euro). Bij Shamrock kost diezelfde set 229 euro.

@ Hezik, er is geen minimag RTF, jou prijs is de voor de grote magister.

twinnerowner zei:
hmm 400 euro vind ik wel erg duur.
dan hou ik het voorlopig bij de x twin.
nog bedankt voor de info
Er zijn inmidddels genoeg draadjes over de EZ te vinden met alle setups adviezen en prijzen.
Dus... .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back