Info over merken.

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Sjors Euser, 13 mei 2003.

  1. Sjors Euser

    Sjors Euser Guest

    Bij Quartel (Johan huizingalaan) zeggen ze dat HPI voor de pro's is.

    op een forum (misschien dit, misschien ergens via google gelezen) zeggen ze dat HPI gelijk ligt met tamiya (Prutsen met beginners).

    Nou heb ik zelf een tamiya offroad buggy gehad en die was redelijk vaak stuk. Nu zie ik dit niet in de vorm dat tamiya slecht is maar waarom zegt de een dan dat HPI zelfde maakt als Tamiya en de ander dat HPI de pro bouwer is.

    Ik wil NIEMAND in discrediet brengen, nochtans zal ik gewoon tamiya producten kopen als ik ze wil hebben. maar waarom is er dan zo;'n discussie over die 2 merken?

    Kyosho hoor je bijna niks over.

    Ik heb zelf een Kyosho die ik kreeg toen ik 7 was (2e hands) en inmiddels zit me halve Mecano bouwdoos er in verwerkt maar hij doetut na ongeveer 25 jaar nog prima. nouja, prima hij rijd niet wat het wiel ik stuk maar da's mijn eigen schuld en die van de boom.
     
  2. ben

    ben Guest

    je zult altijd discussie's houden over merken
    de een heeft dit en de andere heeft dat
    het is net wat je zelf wilt
    ik heb met div merken gereden zoals kyosho, serpent, tamiya, x-ray, electro en brandstof en al die auto's zijn goed
    het ligt er wel aan wat verwacht je ervan en wil je er wedstrijden mee rijden en zoja welke wedstrijden heb je een tamiya tl01 ( beginners auto) moet je er geen klasse mee rijden die met een 12 turns motor rijden dat wil niet
    je moet een auto zoeken die dat kan wat jij ervan verlangd
    dit weekeind is er een grote beurs in elst bij nijmegen daar komt alles bij elkaar en kun je div modelen zien rijden varen vliegen
    gr ben
     
  3. edwin westra

    edwin westra Guest

    :lol: sluit ik me helemaal bij aan :lol:
    :twisted: Edwin :twisted:
     
  4. Sjors Euser

    Sjors Euser Guest

    misschien ben ik er dan maar ik weet het niet zeker aangezien ik nog naar een picnic moet met me vriendin en ook nog naar de camping. moet daar wat ophalen.
     

Deel Deze Pagina