Info over modeltreinen gevraagd.

• Topicstarter Topicstarter partyboy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

partyboy

Guest
Ik zoek Info over modeltreinen
zoals: landschap,Uitbreiding,en nog meer over treinen

Partyboy

Er bestaat een forum alleen maar op treinen gericht. www.beneluxrail.net Daar kan je allerlei info krijgen. Tevens hebben zij een erg goede link pagina.

Groeten,

Jan

weet ik maar de vraag was ook niet heel specifiek........... maar ok was wel kort door de bocht

Jan Kortbeek zei:
Er bestaat een forum alleen maar op treinen gericht. www.beneluxrail.net Daar kan je allerlei info krijgen. Tevens hebben zij een erg goede link pagina.

Groeten,

Jan

daar is eerlijkgezegd niks op over mijn vraag!
sorry! PARTYBOY-->:murder:<--JAN :nooo::nooo::nooo::nooo::nooo::nooo::nooo::nooo:

:lol: :lol: :lol: zou er nog iemand me een antwoordje kunnen geven :lol: :lol: :lol:

:?: :!: :?: :!: :!: :?: :!: :?: :!: :?: :!: :teacher:

Tja..wat wil je weten???

Ik heb de zolder vol staan met H0 treintjes...
In een stads landschap. (winkelcentrum) Flatgebouwen en een snelweg. Gracht.
Nog niet klaar hoor ben er mee bezig..
Maar als je iets wil weten vraag raak en als ik het weet vertel ik het je graag!

Groetjes!

Loek

Hoewel het misschien niet gewenst is is google wel een aardige bron van info.

Verdiep je eens in merken als Marklin en Fleischman maar ook Revel die veel huisjes etc maakt....

Probeer eens contact te zoeken met die bekende Friese club die bekend staat om vrouwen te weren.
Of bij modelbouw.pagina.nl

Ga naar een speciaalzaak in de buurt. die zitten door heel Nederland wel. Zij kunnen je alle vertellen, en dingen laten zien. Je zult uiteindelijk je spul ook daar moeten kopen....

Greetzz, Robbert

hey mensen kijk ff naar het de datum van het bericht van die gast en je zult wel begrijpen dat ie niet meer zal komen kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back