info over raco2000??

hoi,

ik nergens vinden (ook niet op de site zelf) of er in utrecht(raco 2000) al gereden mag worden?

ook met brandstof?
en de offroad baan is die al klaar?

ik ga een nieuwe auto kopen en wil daar ook graag rijden(misschien wel lid) en zo kan ik kijken welke auto het beste kan doen..

dank,

als je wilt weten hoe het zit zou je een mail moeten sturen naar raco2000 die geven wel een antwoord volgens mij wachten ze op de verguningen (maar wee het niet zeker).

wij rijden op het industrie terein in maarssen kom daar eens kijken kan je opzich leuk rijden met offroad voor onroad ook wel maar daar zijn ook de gevreesde stoepranden.. haha

kijk even op onze site www.rcfunrijders.nl staat ook wat info

Groet jermaine

Jermaineutrecht zei:
als je wilt weten hoe het zit zou je een mail moeten sturen naar raco2000 die geven wel een antwoord volgens mij wachten ze op de verguningen (maar wee het niet zeker).

wij rijden op het industrie terein in maarssen kom daar eens kijken kan je opzich leuk rijden met offroad voor onroad ook wel maar daar zijn ook de gevreesde stoepranden.. haha

kijk even op onze site www.rcfunrijders.nl staat ook wat info

Groet jermaine

maarsen ligt toch dicht bij vleuten/de meern? daar woont me oom/tante/andere tante/oma, als jullie meeting hebben in herfstvakantie kom ik misschien kijken :P neem ik me fg wel mee als ik m nog heb, krijg pas 2 december de nieuwe :(

ik heb nog even een vraagje! is er eigenlijk wel een offroad circuit bij raco2000? is zie namelijk geen foto's of wat dan ook....

hey:rickky.en nog de beste wensen voor 2007

ik zal me even voorstellen:
mario:voorzitter RACO2000

als antwoord op jou vraag is
nee we mogen nog steeds niet met brandstof auto's rijden op ons circuit
we zijn nog steeds bezig met de vergunning voor de geluidswal

ja dat heb je goed gezien,we hebben nog geen off-road circuit.
maar we willen die graag in de toekomst aanleggen.

en jahoor je kan en mag best op het RACO2000 circuit rijden,
met ELEKTRO anngedreven modelauto's

voor de mensen die dat willen kunnen ze mij bellen,
MARIO:voorzitter:RACO2000
TEL:0620619216.
tevens hebben wij elke dinsdag avond een club avond

Back