Informatie gezocht special paint rc trucks

Discussie in 'Model truckers' gestart door marcelinets, 20 dec 2019.

Tags:
  1. marcelinets

    marcelinets Guest

    Goedeavond.

    Zijn er in Nederland adressen waar men rc trucks - trailers spuit in air brush?
    Ik weet dat er in Duitsland een aantal bedrijven/artiesten zijn die ook rc trucks spuiten.


    Ik zoek informatie hierover voor een nieuw trailer project.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2019
  2. Leon1965

    Leon1965

    Lid geworden:
    21 jul 2019
    Berichten:
    1.882
    Locatie:
    Utrecht
    bijv: www.svlreclame.nl hij maakt er iig reclame voor, heb zelf verder geen ervaring met deze mensen , voor custom werk zou ik ja aanraden om bij airbrush auto /truck spuiters te zoeken. mijn eigen truck in een prof autospuiterij laten doen...was de geld meer dan waard.
     
  3. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.377
    Locatie:
    Achterhoek
    Als je een voor jou onbekende airbrusher inschakelt overtuig je dan vooraf van zijn/haar kunnen. En bedenk een airbrush op een doek, motor of echte auto is wat anders dan een plastic truckcabine in 1:14
     
  4. marcelinets

    marcelinets Guest

    Heb intussen wat adressen gevonden in Nederland en eentje in Duitsland via Modelltruckforum.de
     
    trialrolf vindt dit leuk.
  5. marcelinets

    marcelinets Guest

  6. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.377
    Locatie:
    Achterhoek
    Andrea Gunther is inderdaad wel een gerenommeerd adres. Denk wel een van de besten. Neem die truck van Berg Autohof die je in veel duitse You tube films ziet. Of die zweedse Scania New Gen. Niet mijn smaak maar wel erg mooi. Zij heeft ook al een Bruder tractor gedaan. Ze airbrushed zelfs tekst in de velg....
     
  7. marcelinets

    marcelinets Guest

    Van de 3 aangeschrevenen heeft alleen Andrea Gunther gereageerd, zij heeft wel meer rc trucks van airbrush voor zien zoals de Cars truck en truck Berg Autohof. Heb nu contact met Andrea Gunther nu nog om meer informatie te krijgen en te horen wat de prijzen zijn. Ik wil een Volvo FH 16 of Cascadia cabine deels met airbrush thema Last of the Mohicans.
     
    trialrolf vindt dit leuk.
  8. marcelinets

    marcelinets Guest

    Verder zijn er mooi voorbeelden zoals Heide Logistik met diverse trucks en trailers en Andreas Schubert.
     

Deel Deze Pagina