Inhaalwedstrijd F5B 24 september

GJVO

In Memoriam
Forum veteraan
We moeten nog de verregende wedstrijd inhalen.
Ik heb inmiddels akkoord van de club.

Het wordt bij de MVA in Almere, op 24 September.
Veld ligt langs de A27, lekker centraal voor iedereen.
Adres is Kluutweg 1 in Almere.

MV Almere

Gert-Jan

Jos, we mogen blij zijn dat we ergens kunnen vliegen.
Wijk en Aalburg was een prima veld, aardige mensen, ook heel belangrijk.
In principe heb je, als je kan vliegen, alleen een landing stip nodig van 30 meter doorsnee.
Bij de Eurotour in Gommersheim was het ook een raar veld maar daar klaagt ook niemand, ook niet als ze tegen de zon in moeten vliegen.
Omstandigheden zijn voor iedereen gelijk en je HOEFT niet te vliegen als je het niet durft.

Over de dikte van de rakkenpaal... in Gommersheim was het een halve boom, centimeter of 10 dik, die van ons zijn 35mm.

GJ

GJ, zo lang ik niet in de zon hoef te vliegen vlieg ik wel. Dat is voor mij het belangrijkste. De andere dingen zijn gewoon extra's en dat veld in Almere ziet er gewoon fantastisch uit op de kaart.

Zie het niet als persoonlijke kritiek, ik vindt het nog steeds geweldig wat jij allemaal hebt gedaan en geregeld. Aalberg was best te doen, het was krap maar het ging.

Komende winter zal ik wel eens kijken of ik niet een beter A rak in elkaar kan zetten. Als dit goed is bevonden zit ik te denken om deze kado te doen aan de UK en NL en kijken of er nog meer landen mee willen doen.

Wat betreft het niet vliegen. Ik ga niet een dag heen en weer in de auto zitten om dan niet te vliegen. Daarom wil ik graag van te voren weten wat ik kan verwachten. Guntmar maakte zich er al makkelijk vanaf via de e-mail door te zeggen dat hij nergens een probleem heeft met de zon. Dat is leuk maar niet mijn vraag en als Alan zijn model kwijt raakt in de zon dan is er toch degelijk een probleem.

Back