inhoud verpakking savage 3.5

hallo,

weet iemand wat er samen met de savage 3.5 in de doos zit ?
want bij de 4.6 krijg je er alles bij (nitro starters pakket,rotorstarter)
ik ben van plan om er een te kopen maar ik wil dan graag weten welke accessoirs ik er bij moet kopen

gr

Volgens mij kun je deze vraag beter aan degene stellen waarvan je de auto wilt kopen.
Maar goed, om een idee te geven:
- ik typte "savage 3.5" in Google
- ik opende de eerste link: HPI Savage 3.5 RTR RC Car by HPI Racing Europe
- zie wat ik las (helemaal onderaan de pagina):
gettingstarteden.jpg

van de fabrikant zelf krijg je er dus echt geen nitro e.d bij. ongeacht het type.

ik weet niet waar je deze onzin vandaan hebt maar het zal wel iets zijn wat een eigen verhaal is gaan lijden.
de rtr uitvoeringen worden wel met een zenderset geleverd en dat kan een 27 mhz of een 2,4 ghz zijn.

er zullen ook best winkels zijn die een savage met een starterspakket leveren maar dat kunnen ze dan ook bij elk type leveren. maar staar je niet blind op dit pakket. meestal is de gloeier maar mondjesmaat en naar mijn mening niet echt geschikt voor het inrijden omdat de auto dan regelmatig opnieuw gestart moet worden

er staat toch:

ALL YOU NEED TO GET STARTED

betekend dus dat je het nog nodig hebt niet dat je het erbij krijgt

Doorloop eens zijn 24 berichten, hij is inderdaad online maar naar mijn idee weet hij niet wat hij wilt....

Gek he?

Als ik de reactie`s als starter kreeg zoals hier zo ik ook niet meer reageren.

beter hier een antwoord krijgen dat je misschien niet helemaal aanstaat dan straks een hoop gezeik en/of kosten.

maar wat de reacties ook zijn, ik vind persoonlijk dat als je hier iets post het wel zo netjes is om te reageren.
maar als ik naar het antwoord van roelof kijk heb ik niet de indruk dat dit persoon serieus bezig is..

beter hier een antwoord krijgen dat je misschien niet helemaal aanstaat dan straks een hoop gezeik en/of kosten.

maar wat de reacties ook zijn, ik vind persoonlijk dat als je hier iets post het wel zo netjes is om te reageren.
maar als ik naar het antwoord van roelof kijk heb ik niet de indruk dat dit persoon serieus bezig is..

dat is ook weer waar.

dat is ook weer waar.

Back