inkoopactie ca dunne doseerpunten

robert14

Forum veteraan
hallo allemaal

een eventuele volgende inkoopactie is al weer aan bod :mrgeen:
in delmenhorst had a. v. vark van die kleine handige pipetpuntjes mee die zo op een ca flesje konden. ik had het idee dat er wel meer mensen waren die daar belangstelling bji hadden. zo ja dan ken ik eventueel een paar bestellen in china. we iets anders dan die van arjan maar als ik er 100 wou bestellen zouden de kosten per stuk zo rond de 17 eurocent liggen. dus ga in het ergste geval maar uit van 20 eurocent per stuk. zijn er mensen die intresse hebben? het gaat om deze:

Ex-Long CA Ex-Tips (1pc) (doseerpunten)
303.jpg

Ex-Long CA Ex-Tips (1pc)

These are the best way to get the CA just where you want it without wasting glue. The tip is 68.73mm long, the top diameter is 6.5mm, and the bottom where the glue comes out is 0.51mm in diameter. The tip can be cut to adapt to your gluing needs.

CA Applicator Fine (1pc)
(tuitjes)
321-322.jpg

Both are very useful to apply any kind of lubricant to hard-to-reach mechanics, for example moving parts of small helicopters. Model 321 is 15 cm. long. Model 322 is 15.5. cm. long, both longer than I guessed from the photos. Useful to apply very small and precise amounts of lubricants and CA glue.

zowel de dikke (rechts) als de dunne (links) kan ik meebestellen. kosten van deze dingen zullen ongeveer rond de 50 eurocent per stuk uitkomen.

oke, wie heeft er intresse? zelf wil ik er ook wel minimaal 10 hebben :D
bestellen kan via het forum maar het liefste dan via robert_berends01@msn.com
en dan gewoon uitdelen/betalen op de eerste wedstrijd/vergadering bij loet/ garderen

grt robert

tot nu toe:

doseerpunten
robert: 20 (€4.00)
bas: 40 (€8.00)
goswijn: 40 (8.00)

totaal: 100

tuitjes:
0

Laatst bewerkt:
Ik gebruik altijd injectienaalden. die kun je in alle soorten diktes bij de apotheek kopen voor ongeveer 20 cent per stuk. Passen perfect op een potje CA. Als ze dichtzitten door uitdroging even de aansteker er onder en ze zijn weer open. Komt ook nog met een passend dopje. 1 injectienaald gaat meestal wel 3 of 4 potjes CA mee.

Alex,

mijn ervaring is dat je met doseerpunten nauwkeuriger kunt doseren dan met injectienaalden.
Voor sommige toepassingen hebben de doseerpunten mijn voorkeur.

Bas

staat op de lijst.
tot 250 stuks kan ik in een keer bestellen. als het meer als 250 worden deel ik het op in twee zendingen omdat dat gunstiger uitkomt met het verzendgewicht/douane

Die CA Applicators werken ook prima. Beter dan tuitje op potje.

Kan je zeker 10x mee doen, mits je ze goed leeg spuit en afslaat, of een met aceton doorspoeld.

Ik heb ze als bolltje met slank tuitje, dus niet met de conusvorm.
Prima voor de moeilijke hoekjes.

50 eurocent? Pittig!... Kost 0,0 om ze te produceren.
Kan die prijs niet stukken beter bij grotere hoeveelheden?

Laatst bewerkt:
@bas,
reken je dan ook dingen zoals verzendkosten vanuit china mee?? die 50 eurocent is in het uiterste geval. kan zijn dat het nog goedkoper word.

@ goswijn.
ik neem aan dat je gewoon die tuitjes voor bovenop de ca potjes bedoelt?

staat ok wel op de foto's.
alleen lullig om voor zulke bedragen dan weer de verzendkosten erbovenop te betalen. daarom via deze weg. delen we de verzendkosten en de meeste dlg vliegers zie ik wel weer tijdens vergadering bij loet/ knvvl vergadering/ garderen training dus dan kan het ook zo.

grt robert

Dat idee had ik al, voor deze prijzen zelf een aantal stuks halen en dan dik verzendkosten erbij, is natuurlijk niet zo handig:)

Maar voor de mensen die jou niet zien, wilde ik even melden dat je ook zelf kan bestellen:)

Maar wel een goed idee zon inkoopactie!

Ik begrijp nog steed niets van dit gemodder.
Je koopt een doos vol 500 stuks voor rond de 16,50 ex btw in de vakhandel.
Gewoon in Nederland.

Pasteurpipetten genaamd, disposable, niet steriel.

Een doos uit China zou nog geen 10 euro mogen kosten.

Laatst bewerkt:
500 voor €16.50?
pff dat zijn hele andere prijzen als waar arjen het over had,, die had het over dozen van 100 voor rond de 100 euro. dus een prijs van 1 euro per stuk. nouja de eerste bestelling is gedaan en hopelijk komt die snel binnen ;)

kan dit niet ergens anders staan ofzo? dit hoort hier niet echt thuis vind ik.

kan dit niet ergens anders staan ofzo? dit hoort hier niet echt thuis vind ik.

Verklaar je nader. Waar mag dit wat niet staan? Waar zou dit wat, wat dit wat ook moge betekenen, dan wel mogen komen staan? Daar deze dit mij niet geheel duidelijk is, wat dit dit betekent, alvorens we over dit een onzalige dit's-cussie gaan opzetten.... over de betekenis van dit alles :rolleyes:

Suggesties welkom!

Laatst bewerkt:
DIT draadje bedoel ik.
is het niet beter als dit bij het forum algemeen vliegen of "hoe het heet" zou staan?
dit heeft niet alleen iets met DLG te maken maar met modelbouw in het algemeen :)

Back