Hoezo ik zal het wel weer stuk krijgen? Hoe kun je nog zo een kut opmerking maken?
Ach, je hebt nu eenmaal de reputatie, jammer want als je niet zo ge-experimenteerd had en zo eigenwijs geweest was dan was je nu ergens in de top 10 tien van de Eurocontest.
Echter bedenk dat de fabrikanten waar jij het over hebt ook troep kunnen leveren.
Hier een foto van hoe een MIBO FLASH er van binnen uitzag. Mooi shearweb. Dat noem ik dus troep.
Ja, dat zeg ik, Mibo maakte de originele Enigma die jij zo goed vind ,en de Flash gaat stuk, van dezelfde fabrikant.
Nanmodels is een kwaliteitje hoger, dus ik vertrouw dat wel.
Er kan altijd een foutje gemaakt worden, het is allemaal handwerk.
En de manier waarop de ligger gebouwd is, heb je wel eens de allereerste Raketenwurmen gezien, zelfde verhaal.
Liggend balsa als ligger zonder versterking.
Waarom koop je niet een stel Enigma / Alex voor 175 euro als jij zegt dat dit kan?!!!
Als je een jaar wilt wachten dan kan dat wel ja, ze hebben te weinig produktiemogelijkheden voor de Alex, vandaar dat andere model.
En hij is iets duurder omdat er een kleinere serie gebouwd wordt, het dus langzamer gaat dan een produktie met 5 of 6 mallen.
Oh ja, en niemand hoeft iets te kopen he, ik doe wat moeite, verdien er niks op.
Je kan ook een Mibo Enigma kopen bij Acemodels voor 299 pond, dat is ongeveer 345 euro ex verzendkosten , dus incl verzenden zal het zo'n 375 euro zijn.
Het maakt mij niet uit, ik koop er zelf wel 1 of 2, voor dynamic soaring ze ook wel leuk.
GJ
Laatst bewerkt: