Inkoopactie Quickflick

Zijn er mensen die geinterreseerd zijn in de Quickflick van Paul Daniels, ik wel er zelf ook graag 1 hebben maar de verzendkosten vanuit Australie en de USA zij €23,- tegenover €55,- voor de kit.
Als er meerdere zijn die een kit willen hebben kunnen we de verzendkosten delen. 8)

Het is echt een mooi kistje met erg goede vliegeigenschappen, en ik heb van meerdere personen vernomen dat de kit erg compleet is en van goede kwaliteit.
Paul levert een "full kit" en een "short kit" de full kit is helemaal compleet, alles om het toestel af te maken zit in de doos, de short kit is alleen de belangrijkste onderdelen en wat e mist moet je dus zelf regelen.

De full kit zit op 89.95 AU dollar = €55,35 , de short kit zit op 29.95 AU dollar = €18,40
De verzendkosten vanuit de USA zijn omgerekend €20,-

Er zijn er op dit moment bij mountainmodels maar 7 op voorraad en bij Paul Daniels zelf nog maar 1 dus er moet wel een beetje vaart achter gezet worden, willen we niet te lang hoeven wachten.

Groetjesm Jesse.

Ik heb even gekeken wat de verzendkosten doen als je meerdere kits besteld maar die blijven nagenoeg gelijk, bij 7 kits komt er 1 euro nog wat, bij.

This is currently the only shipping method available to use on this order.
Code:
 United States Postal Service                  (1 x 5.9lbs)   
 Global Express Mail                              (EMS)$44.15   
 Airmail Parcel Post                                      $32.65   
 Economy (Surface) Parcel Post                       $21.15

Dit zijn de kosten voor het verzenden van 7 kits (meer hebben ze nu niet op voorraad)
Welke van de 3 bovenstaande verzend opties is de beste ?

Groetjes, Jesse.

De Quickflick is een erg leuk kistje! Ik heb 1 van de eerste versies gebouwd toen hij nog niet zo ver was als nu. Die had nog de dubbele V-stelling. Later heeft hij er toch een enkele V-Stelling van gemaakt en ook het profiel nog wat aangepast.

Met wat CA mee naar het veld kom je al een heel eind voor de beginnende DLG-er. De vleugel overleefde bijna alles. Rompje is paar keer stuk gegaan, maar is makkelijk te repareren.

Je kan ook gewoon van tekening bouwen (te downloaden bij P.Daniels). best makkelijk en snel. Heb je daar geen zin in, dan is de short kit zeker wel een uitkomst! Mooi lasergesneden ribjes enzo. Ik hoef er niet nog 1, maar misschien dat er wel interesse komt van de rest.

Ik doe meestal de goedkoopste verz-optie als het niet al te veel spul is, meestal is dat airmail parcel post.
Is het een duurder/groter pakket, dan doe ik wel EMS.

Elders op het forum wordt geroepen dat de ' Bonsai-DLG' binnen kort ook te bestellen is.
Volgens mij wordt deze dichter bij huis gemaakt en het lijkt me ook een prima kit.
(minder hoge verzendkosten...)
Misschien een idee hier op te wachten? Hier head ik nl. wel interesse in.

Op het moment dat ie verkrijgbaar is een nieuwe inkoop actie starten is natuurlijk ook een mogelijkheid.
Groeten,

Erik.

ik heb de tekeningen al gedownload :D
omdat ik toch wat meer een scratchbuilder ben
en over een paar dagen ga ik naar Australie
ik kan alleen niks mee terug nemen :cry:
ik ga er namelijk wonen :lol:

Ik heb geschreven dat de Bonsai beschikbaar zou moeten komen.
Ik zit nu net te kijken op de site van de fabrikant, en die is in de afgelopen dagen vernieuwd. De Bonsai staat er nu bij, kijk hier bij de funny fast birdie DLG.

De Bonsai is echter wel half zo klein als de QuickFlick. 60 cm tegen 127 cm, is nogal een verschil. Dan heeft zo'n grotere kist waarschijnlijk toch wel betere prestaties. De Bonsai is een heel leuk kistje, maar ik zou toch ook de QF overwegen. Ieders eigen keus.

Hmm, over de spanwijdte en daarbij behorende prestatie verschillen heb ik ook al zitten denken.
Als het een DLG wordt, gaat het toch de quickflick worden denk ik, alleen ........ heb ik nu even geen geld beschikbaar
Toen ik dit bericht postte, had ik eigenlijk op wat meer animo gehoopt, echter, dat viel nogal tegen.
Inmiddels ben ik weer met andere dingen bezig en zodoende heb ik voorlopig even niet de ruimte om een quickflick aan te schaffen.

Misschien als ik jarig ben geweest (18 augustus) dat er genoeg geld is binnengekomen om wat nieuws te kopen :D

Groetjes, Jesse.

't is al september !

Leuke verjaardag gehad ?

Belangrijker : plannen voor een inkoop-actie ?

Johnny

Hmm, gaat hem voorlopig niet worden mensen, het verjaardagsgeld is allemaal opgegaan aan een nieuwe TV, de vorige was nog net geen 3 jaar oud en die gaf de geest.
Bovendien gaan we Donderdag as. trouwen :D dus jullie snappen wel waar het geld allemaal naartoe gaat :P
Als iemand anders eventueel de actie voort wil zetten, gebruik daar gerust dit draadje voor, ik blijf het op de achetrgrond wel eenbeetje volgen.

Groetjes, Jesse.

Hm - Jammer. Maar van harte natuurlijk (met je voorgenomen huwelijk, niet met de kapotte tv ;)) en veel geluk en plezier!

Wie o wie biedt zich aan om dit op te pakken? (heb er helaas zelf geen tijd voor, 70 uur per week werken is voor mij genoeg verplichting)

Back