Inkoopaktie voor joywarrior usb ic voor zenders

• Topicstarter Topicstarter Roger B.
  • Startdatum Startdatum
R

Roger B.

Guest
In overleg met ErikdeRaaf, moderator dit nieuwe topic.

Om je leraar-leerling uitgang van je zender te gebruiken als USB-joystick voor vluchtsimulators op de pc is een IC in de handel. Omdat dit IC bijna nergens in Nederland verkrijgbaar is, en bestellen in Duitsland voor 1 ic nogal wat porto kosten meebrengt en de leverancier een minimum orderbedrag hanteerd, heb ik besloten een inkoopaktie op touw te zetten.

Ik heb een pagina op internet gezet waar meer info, prijzen en gang van zaken uitgelegd worden.

klik hier voor de JoyWarrior 24 RC inkoopaktie

Inschrijven kan tot 16 Oktober

ff bovenaan zetten....

deze week kan er nog ingeschreven worden om mee te profiteren van de inkoopaktie.

Ik ben geïnteresseerd in zo'n chip. Je gaat toch wel de DIL versie nemen hè? Kwestie het een beetje gemakkelijker te maken voor de hobbyist...
Hoe zit het met het verzenden naar België? Of zal ik een Belgische inkoopaktie op poten zetten? :-)

Het is een 24 poots DIL chip ja (2 x 12)

Verzenden naar belgië is een tikkie duurder... zal zo even kijken wat het dan kost. (maar kan wel hoor, geen punt.)

[edit] Voor belgië rekenen op een toeslag van 50ct voor de niet-aangetekende en 1 euro voor de aangetekende verzending [/edit]

Windows (XP) herkent de chip (en aangesloten TX) als joystick. Ik neem dus aan dat alle programma's die via windows de joystick herkennen dit ook doen.

als je op de link voor het bestellen klikt zie je de link van de fabrikant waar meer (technische) info te vinden is.

Ik maak wel ff een schermafbeelding als ik op de goede comp zit, kun je het zien. Ik zie 1 zo´n vierkantje en hij noemt het iets van ipm (iets heel raars)

Sppedy,

Win Xp -prof. herkent de chip wel, en eveneens 5 -assen. Het lijkt er echter op dat realflight en FMS problemen hebben met de volgorde van de assen 3 en 4. Volgens mij zit het probleem meer in de combinatie zender-chip.
Maar daar geloven ze bij de fabrikant nog niet zo in.....

Zie de discussie maar eens op het forum van de chipbakkers: http://www.codemercs.com/phpBB2/viewtopic.php?t=331

Als iemand al een werkende combinatie realflight G2 + jw24rc + zender heeft hoor ik dat heel graag.

Groetjes: Polarbear ,brrrrrrr..............

Kunt ge beter bij mij een chip bestellen.
Geassembleerd en alles.
1 knop voor 8 modussen.
Zender als joysick.

Ge kunt er uw zender, uw gamebird of een gewone joystick op aansluiten.

55 euro
65 euro met kabels.

Kan het dan niet in de software zitten van de simulator, weet iemand dan misschien een andere gratis simulator waar ik het dan mee kan proberen????

De chips worden morgen besteld, ik hou jullie op de hoogte mbt uitlevering.

Gisteren zijn de IC's aangekomen. Ik zal de mensen die besteld hebben proberen morgen aan te schrijven omtrent verdere afhandeling.

De interfaces zullen hopelijk over een week ook klaar zijn.

Back