Inkorten kabels FPV scherm

Ik heb sinds vorige week dit schermpje, inmiddels heb ik deze via de bekende beugels vast gezet aan me transmitter.

FPV monitor

Helaas zijn de kabels die eraan zitten gigantisch lang, en kan ik dit niet wegwerken aan de transmitter. Ook wil ik op me transmitter iets maken zodat ik de batterij vast kan maken en de lipo checker.

2qcfa1h.jpg

Hoe doen jullie doet? Hebben jullie voorbeelden hiervan? Ik wil dus eigenlijk zo netjes mogelijk alles monteren op de transmitter (batterij, lipo checker, fpv ontvanger en de kabels)

Even zoeken naar wat voorbeelden, beter goed gejat dan zelf slecht verzonnen.. Zelf heb ik altijd een pult gebruikt...

Voor wat voorbeelden van mijn pults:

Laatst bewerkt door een moderator:
Die ziet er wel erg strak uit! Ik ben er toch achter gekomen dat het scherm op je zender niet echt heel handig is. Dus ik ga het verplaatsen naar een statief.

Alleen moet het statief hoog genoeg kunnen, ben zelf 2 meter dus het scherm moet minstens op 2 meter kunnen.

Ik heb dezelfde monitor als Stefan en heb die in een soort kijkdoos met een halsband om mijn nek hangen.
Ook heb ik het scherm op de zender gehad en statief maar daar had ik teveel last van het zonlicht.
Binnenkant doos zwart gemaakt i.v.m. reflexi.
Ik kan dus in die doos kijken en ook opkijken waar de hexa zich bevind en kan ook lopen.
Ik moet nu nog een schuim duikbril boven kantje op de doos maken dat als ik in die doos naar het scherm kijk hij helemaal afgesloten is.
Is een oplossong voor de brildrager.
Heb het scherm op ca. 30 cm van mijn ogen hangen (varifocus brildrager)

Back