Hoi iedereen,
Vandaag de eerste 6 tankjes volgens WOT gereden met mijn nieuwe Kyosho FW-06
Daar vielen mij enkele dingen op :
Als ik de factory settings verhoog met 3 volledige slagen,wil het motortje niet blijven lopen.
Bij 2 volledige slagen blijft ie gewoon lopen maar start ie erg slecht.
Ook wil ie niet gaan rijden als je de WOT toepast, hij lijkt te weinig toeren te maken.
Vervolgens heb ik half gas gegeven en hem een flinke zet gegeven tot ie wilde rijden,soms slaat ie gewoon af, dat zal er wel bijhoren?
Eenmaal rijdende volgens WOT kon ik zien dat ie lekker rijk liep,weinig toeren,niet heel veel kracht,wel een vette rookpluim uit zijn uitlaat.
Ook werd de motor niet erg warm,zeg maar maximaal handwarm,dit is ok?
Zodra de tank zo goed als leeg begon te raken merkte ik dat ie wel mer wilde als de WOT methode.
Echter heb ik netjes de voorgeschreven 6 tankjes leeg gereden.
De grbuikte brandstof was op aanraden 10% nitro.
Vanaf morgen ga ik hem 16% nitro voeren,beste beginnen met de zelfde naaldsettings?
Zoals altijd,tips&tricks zijn welkom.
Groeten,
(tevreden) Ton
Vandaag de eerste 6 tankjes volgens WOT gereden met mijn nieuwe Kyosho FW-06
Daar vielen mij enkele dingen op :
Als ik de factory settings verhoog met 3 volledige slagen,wil het motortje niet blijven lopen.
Bij 2 volledige slagen blijft ie gewoon lopen maar start ie erg slecht.
Ook wil ie niet gaan rijden als je de WOT toepast, hij lijkt te weinig toeren te maken.
Vervolgens heb ik half gas gegeven en hem een flinke zet gegeven tot ie wilde rijden,soms slaat ie gewoon af, dat zal er wel bijhoren?
Eenmaal rijdende volgens WOT kon ik zien dat ie lekker rijk liep,weinig toeren,niet heel veel kracht,wel een vette rookpluim uit zijn uitlaat.
Ook werd de motor niet erg warm,zeg maar maximaal handwarm,dit is ok?
Zodra de tank zo goed als leeg begon te raken merkte ik dat ie wel mer wilde als de WOT methode.
Echter heb ik netjes de voorgeschreven 6 tankjes leeg gereden.
De grbuikte brandstof was op aanraden 10% nitro.
Vanaf morgen ga ik hem 16% nitro voeren,beste beginnen met de zelfde naaldsettings?
Zoals altijd,tips&tricks zijn welkom.
Groeten,
(tevreden) Ton