Hallo allemaal,
Vanmiddag wou ik mijn nieuwe os 91 hz in laten lopen maar ik ondervond wat vreemds.
De motor starte zonder problemen op de afstelling uit de beschrijving.2,5 slagen open beide naalden.
Daar pruttelde hij lekker op maar omdat ik vond dat hij wat weinig rookte dacht ik hij kan nog wel wat rijker.Nou komt het,Ik kon hem rijker zetten wat ik wou maar de motor bleef gewoon hetzelfde toerental draaien op een gegeven moment stond hij 6 slagen open en zag ik het rubbertje al zitten op de naald maar hij pruttelde nog net zo als op 2,5 slagen open???????????????????????
Motor is hagelnieuw en alles zit goed vast.Wij hier snappen het niet meer,help
We wouden ook nog proberen om hem op te toeren,volgens de beschrijving moet je kunnen vliegen op beide naalden 2 slagen open,nou aan me nooit niet dat hij op gang kwam hij kwam niet op toeren.(had toen al ruim een tank weg geprutteld)
Dit deden we met een os 8 plug en 15% coolpower.
Waar kan ik dit in zoeken ik heb geen idee meer.
Alvast bedankt voor de reacties
Mvg.Eric
Vanmiddag wou ik mijn nieuwe os 91 hz in laten lopen maar ik ondervond wat vreemds.
De motor starte zonder problemen op de afstelling uit de beschrijving.2,5 slagen open beide naalden.
Daar pruttelde hij lekker op maar omdat ik vond dat hij wat weinig rookte dacht ik hij kan nog wel wat rijker.Nou komt het,Ik kon hem rijker zetten wat ik wou maar de motor bleef gewoon hetzelfde toerental draaien op een gegeven moment stond hij 6 slagen open en zag ik het rubbertje al zitten op de naald maar hij pruttelde nog net zo als op 2,5 slagen open???????????????????????
Motor is hagelnieuw en alles zit goed vast.Wij hier snappen het niet meer,help

We wouden ook nog proberen om hem op te toeren,volgens de beschrijving moet je kunnen vliegen op beide naalden 2 slagen open,nou aan me nooit niet dat hij op gang kwam hij kwam niet op toeren.(had toen al ruim een tank weg geprutteld)
Dit deden we met een os 8 plug en 15% coolpower.
Waar kan ik dit in zoeken ik heb geen idee meer.
Alvast bedankt voor de reacties
Mvg.Eric