Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met een beetje geknutsel komt het wel goed. Anders ga ik nog wel eens op zoek naar een donatie voor de aanschaf van een mooie nieuwe. Als een hobby geen geld kost, is het geen hobby meer. Intussen geleerd dat de uitlaatbouten van een 10 cc Rossi dezelfde steek heeft als de 11, 5 cc. De boring is alleen anders van de voering.Ongemodificeerd past bijna niks van merk A op merk B, al is er de laatste tijd gelukkig toch iets meer standaardisatie in ontstaan....
Ik weet niet alle maten uit mijn hoofd, maar ik weet dat een OS bocht met een beetje vijl-werk pas te maken is op een Rossi, en het zou me niet verbazen als er meer van dit soort verbouwingen mogelijk zijn...
Maar op e-bay vind je ook nog al eens leuke koopjes ja.... en op de duitse e-bay is nog ERG veel voor Vario te koop....
Ongemodificeerd past bijna niks van merk A op merk B, al is er de laatste tijd gelukkig toch iets meer standaardisatie in ontstaan....
Ik weet niet alle maten uit mijn hoofd, maar ik weet dat een OS bocht met een beetje vijl-werk pas te maken is op een Rossi, en het zou me niet verbazen als er meer van dit soort verbouwingen mogelijk zijn...
Maar op e-bay vind je ook nog al eens leuke koopjes ja.... en op de duitse e-bay is nog ERG veel voor Vario te koop....