Inschrijven voor F3C/F3N/Sportklasse Dutch Nationals -> Eindigt zondag 13 mei

Discussie in 'meeting algemeen' gestart door laurens, 3 mei 2012.

  1. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Hallo allemaal,

    Voor de inschrijving van de 2e wedstrijd dit seizoen hebben we wat extra informatie van jullie nodig. Voor toegang tot vliegveld Valkenburg moet er van ten voren ingeschreven worden op:
    Opgave bezoekers Dutch Nationals 2012

    Dit geld dus voor iedereen, ook je caller en andere geinteresseerden. Mocht je twijfelen, een inschrijving verplicht nog tot niets.

    Verder moet de organisatie je inschrijving voor zondagavond 13 Mei binnen hebben, voor het verwerken van de figuren. Inschrijven kan door een mailtje te sturen naar helikopter @ modelvliegsport.nl.

    Mochten er nog vragen zijn, dan kan dat via PB of een mail.
     
  2. wrobijns

    wrobijns

    Lid geworden:
    13 apr 2004
    Berichten:
    3.687
    Locatie:
    Swalmen
    De website waarnaar je linked is minder duidelijk dus ik probeer het duidelijker te noteren:
    Inschrijven voor 13 Mei voor:
    - F3C
    - F3N (stond nog niet in het lijstje op de site, maar wel al op de heli-agenda)
    - Sportsman klasse.

    Op diezelfde dag is dan daar ook Dutch Nationals
    - Vrije Vlucht F1
    - Lijnbesturing F2
    - Electrozweven F5J
    - Zweefmodellen F3J
    - Pylonrace F3D-F5D
    - Schaalmodellen F4C

    Maar ik ben daar geweest en het is GROOT.
    Dus waarschijnlijk zijn meerdere wedstrijden simultaan?
    Verwoord ik het zo goed?
     
  3. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Dat is correct.

    De vorige wedstrijd daar was op een klein achterafveldje eigelijk, nu vliegen we op de hoofdbaan van 2.4km lang. Deze is ook breed genoeg voor meerdere klasses.

    Opening van de dag
    Omdat er veel meer geregeld moet worden dan op normale wedstrijddagen, begint de inschrijving van piloten om 8.30.

    Parkeren
    Parkeren gebeurt op aanwijzing van de vrijwilligers van de Dutch Nationals. Direct aan de flightline parkeren is niet toegestaan. Wel kan er vroeg aan het begin en laat aan het eind bij de flightline geparkeerd worden voor direct laden en lossen van spullen.

    Inschrijven
    Behalve via de subcommissiewebsite dient er ook ingeschreven worden op de site van Dutch Nationals zelfs. Dit is om het aantal bezoekers ongeveer in te schatten. Het adres van de website is Dutch Nationals - 20 mei 2012 - Valkenburg


    Prijs
    De deelnameprijs van de Dutch Nationals is net als andere wedstrijden €10.

    Rijroute
    [​IMG]
     
  4. Super john

    Super john verslagschrijvers

    Lid geworden:
    24 feb 2005
    Berichten:
    1.710
    Locatie:
    Omg. Utrecht
    Laurens, tot welke tijd kan je met je auto bij de flightline komen? Als ik het zo zie moet je nl je auto een heel eind van de flightline af parkeren? Hoe is het verder geregeld, zijn er toiletten is er een mogelijk tot laden, kan men schuilen voor de eventuele regen/wind. Kan er koffie en etenswaar gekocht worden?

    Ik vraag het nu maar omdat ik twee jaar geleden behoorlijk stond te kijken dat er bijna helemaal niets was, ja een toilet 1.5 km verder op :rolleyes:. En je moest onder de flightline door naar een verkooppunt van koffie :shock:
     
  5. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Uit mn hoofd was het tot 9u met de auto bij de flightline parkeren, daarna moet je de boel dragen. Dit stuk is niet onoverkomelijk lang, sommige clubs moeten zo'n stuk altijd afleggen als ze gaan vliegen.

    Verder is er voor een hoop toiletten gezorgd, er is een catering waar ook geschuild kan worden.

    Wat nog belangrijk is, en ik inderdaad vergeten ben:
    Er is GEEN stroomvoorziening overal. Dat moet dus zelf geregeld worden. Ik heb ipc een aggregaat mee, ik denk dat meerdere deelnemers dit zouden moeten doen.
     
  6. 666yeti666

    666yeti666

    Lid geworden:
    22 jul 2004
    Berichten:
    3.872
    Locatie:
    Nijmegen
    en ingeschreven
     
  7. 666yeti666

    666yeti666

    Lid geworden:
    22 jul 2004
    Berichten:
    3.872
    Locatie:
    Nijmegen
    Hoeveel aanmeldingen ?

    Het lijkt goed weer te gaan worden, ik heb er zin in !

    Bas
     
  8. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Ongeveer evenveel als de vorige keer, het word inderdaad mooier weer dan eerst voorspeld was.
     
  9. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Overigens een extra herinnering: Graag zelf je generator/Loodaccu meenemen om te laden!
     
  10. Super john

    Super john verslagschrijvers

    Lid geworden:
    24 feb 2005
    Berichten:
    1.710
    Locatie:
    Omg. Utrecht
    Waarom?? jij neemt er toch eentje voor ons mee ;) :
    Tot morgen :turn-l:
     
  11. heimhelicopters

    heimhelicopters verslagschrijvers

    Lid geworden:
    23 mrt 2005
    Berichten:
    1.789
    Locatie:
    hengelo
    -1 , ik ben er niet bij,.......

    Veel succes allemaal morgen!

    Steven.
     
  12. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Ik zorg voor 2 aggregaten, maar ik denk niet dat dat een compleet deelnemersveld kan voorzien. Daarom hoop ik dat meerdere mensen wat mee kunnen nemen.
     
  13. Super john

    Super john verslagschrijvers

    Lid geworden:
    24 feb 2005
    Berichten:
    1.710
    Locatie:
    Omg. Utrecht
    Jammer :( ,maar dan tot een volgende keer.
     
  14. Super john

    Super john verslagschrijvers

    Lid geworden:
    24 feb 2005
    Berichten:
    1.710
    Locatie:
    Omg. Utrecht
    Organisatie bedankt!, leuk evenement de Dutch Nationals en veel te zien alleen wel een beetje ver lopen. En graag de volgende keer een rijdende catering die ook bij ons stopt......ik heb ze niet gezien :cool:

    En Winnaars Bas, Sebastiaan en Cees van harte gefeliciteerd met jullie overwinningen! :music:

    Foto's staan morgen op www.dutchf3c.nl
     
  15. 666yeti666

    666yeti666

    Lid geworden:
    22 jul 2004
    Berichten:
    3.872
    Locatie:
    Nijmegen
    Ja, het was weer een gezellige dag, en vooral hadden we geluk met het weer !

    Het was een groots opgezet evenement en er waren veel andere disciplines te zien, jammer dat ze zover uit elkaar lagen.

    Wat betreft de faciliteiten, dat had wel wat beter gemogen. Vooral de catering was ver lopen en ook het aanbod was niet erg veel. In mijn ogen een puntje voor verbetering voor volgend jaar.
    De aanvangstijd van de prijsuitreiking liep helaas flink uit dus ook hier een verbeterpuntje.

    Organisatie van de wedstrijd zelf verliep wederom prima !
    Helaas was het aantal deelnemers iets minder, maar dat had dan weer als voordeel dat er ruimte was voor pauzes of vrij vliegen.

    Hopelijk is er nog een mogelijkheid voor een wedstrijd in Venlo op 2 of 3 juni, vanwege afzegging van de dutch3D meeting op die dagen.
    Ik heb begrepen dat de organisatie hier serieus naar gaat kijken, zodat we in totaal (incl. vlissingen) toch 4 wedstrijden kunnen vliegen, want 3 wedstrijden is wel weinig.

    Tot de volgende keer !

    Bas
     
  16. Super john

    Super john verslagschrijvers

    Lid geworden:
    24 feb 2005
    Berichten:
    1.710
    Locatie:
    Omg. Utrecht
    foto's van de Dutch Nationals: foto's
     

Deel Deze Pagina