Inschrijving DLG dag Vlaardingen 2009

Is het veld in Montfoort geen goede lokatie? Thuisveld van Meylink en Berrie (die ook zeker zal willen komen). Lekker centraal, niet extreem ver van Vlaardingen/Soest/Hillegom. Ja, ik wil ook best langskomen. Kan ik meteen de Furio even bewonderen. Ik ben dan wel geen echte crack, maar kan misschien toch wel wat tips geven en verder lekker meegooien (en varken verorberen) natuurlijk.

Laat ik eens gek doen en een voorstel in de groep gooien. Komende zaterdagmiddag bij de Vier Poorten?

Als het Montfoort wordt (ik zal het bestuur eens raadplegen) hoeft er geen lint als vlieggebied te worden gespannen... ons veld is namelijk ongeveer het afgezette vlieggebied van Vlaardingen! Het lint is dan bij ons vervangen door sloten...

Dennis, waarom bestuur raadplegen? We gaan toch geen hele happening houden? Wij kunnen toch in het weiland gaan staan, kan de rest ook gewoon doorvliegen. En we hoeven geen rekening te houden met windvanen op paaltjes....

we willen wel gebruik maken van de faciliteiten van de club en het lijkt me wel zo netjes, ik verwacht geen problemen, maar het zou jammer zijn als er net wel iets geplant is op de dag..

ik werp me wel op als organisator en ga even met Jeroen bellen (voorzitter).. dan kunnen we daarna data opstellen en dat gooi ik in een apart draadje.

Als zaterdag zou lukken zijn Frits en ik denk ik wel van de partij. Het weer is tot op heden erg fraai, dus daar moeten we gewoon gebruik van maken.

Weet niet of ik een "crack" ben maar weet wel dat ik aardig kan slingeren :)

Een beetje ondersteunen en tips geven doe ik graag aan mee. Werkt vast twee kanten op, de een steekt wat op van jouw en zelf leer je weer wat van een ander.

mischien niet alleen slingercliniq, maar ook thermiek zoeken, herkennen en vliegen....

Ruud

Komende zaterdagmiddag bij de Vier Poorten?

Ik ben voor!

(Ik moet wel een afspraak afzeggen. Zou helpen een Simprop Solution in te vliegen op Utrecht. Op het gevaar af een egoistische rotzak gevonden te worden wil ik een meeting op zaterdag toch niet missen!)

@Jeroen, nog nieuws?

ik kan zaterdag niet, wel de week daarop (geloof ook nog mooi weer). Jeroen Evraets nog niet te pakken gekregen, maar ik verwacht geen problemen.

Laatst bewerkt:
Oude Koeien lusten ook mosterd

Hallo allemaal,
Hoewel wel wat laat hieronder de video die door Nico is gemaakt van de DLG dag 2009.

Frans

Laatst bewerkt door een moderator:
Back