Inschrijving wedstrijd 31 maart open

Discussie in 'F5J' gestart door trebor siuhyn, 4 mrt 2012.

  1. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.966
    Locatie:
    Eibergen
    Op zaterdag 31 maart 2012 is het dan zover en houden wij onze alle eerste F5J wedstrijd. Deze wedstrijd zijn wij te gast bij de Regionale Modelvliegclub Friendship te Dalfsen.
    Hieronder zijn de nodige details te vinden:

    REGIONALE MODELVLIEGCLUB FRIENDSHIP

    Aanvangstijdstip (onder voorbehoud):
    10:00 (briefing)
    10:30 start wedstrijd

    Tijdschema: het precieze tijdschema wordt ter plaatse bekendgemaakt; er wordt getracht minimaal 5 ronden te vliegen.
    Jury: wordt ter plaatse bekend gemaakt
    Wedstrijdleider: Robert Nijhuis.
    Organisatie: Subcommissie Electro.

    Bijzonderheden:
    - Inschrijving met opgave van minimaal twee frequenties (indien geen 2.4GHz) is verplicht.

    - Logger volgens de reglementen moet er een goedgekeurde logger aan boord zijn, de FAI laat aan de organisatie over welke logger in het land gebruikt gaat worden. Wij van de subcommissie gaan voor de Unilog 2 daarom heeft de subcommissie een aantal loggers ingekocht voor de bruikleen.

    - Inschrijven kan via de inschrijf tool op F5J.nl - Home Inschrijfgeld bedraag € 8,00. Voor leden van zuster organisatie's uit het buitenland geld ook € 8,00.
    Inschrijfgeld mag gepast en contant voldaan worden op de wedstrijd dag bij de wedstrijd organisatie.

    - Informatie over het al dan niet doorgaan van de wedstrijd zal vanaf vrijdag 30 februari 20.00 uur in dit draadje op het MBF en F5J.nl - Home te vinden zijn.

    - De wedstrijd gaat niet door indien de te verwachten windsnelheid meer dan 9 m/sec. zal zijn of het neerslagpercentage groter is dan 70%

    - In afwijking van het reglement zal er geen zenderinname plaatsvinden. Voor het inschakelen van de zender zal men eerst de betreffende "frequentieknijper" op de antenne van zijn zender moeten hebben! Indien mensen zich niet aan deze regel houden behoud de wedstrijdleider zich het recht voor deze mensen van verdere deelname uit te sluiten. (veiligheid)

    - De wedstrijdleiding heeft niet voldoende tijdopnemers. Die deelnemers die op dat ogenblik niet zelf in actie hoeven te zijn wordt verzocht mee te helpen in deze.

    - Ik heb een verzoek gekregen van het bestuur van de RMF en dat is de auto’s in de berm parkeren en in en uitgangen van weilanden vrij te houden.

    Wel zullen gevlogen en genoteerde tijden steekproefsgewijs gecheckt worden.
    Verdere info over de wedstrijd zal verspreid/gecommuniceerd worden via het modelbouwforum en de F5J site.

    Vanaf 09:00 uur is er de mogelijkheid om in te vliegen.

    Tot 31 maart 2012

    Robert Nijhuis
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2012
  2. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Leuk, de eerste 'echte' F5J vliegdag :):)

    Nu nog hopen op mooi weer, als iedereen meeduimt moet dat wel goed komen toch?

    Gerben
     
  3. jacobbos

    jacobbos

    Lid geworden:
    13 apr 2008
    Berichten:
    3.090
    Locatie:
    Gorredijk. FRL
    Ik krijg foutmeldingen bij het inschrijven: database errors..

    En moet je je aanmelden via de link 'Aanmelden' onder de knop 'Login'

    Groet,

    Jacob Bos
     
  4. JohanvG

    JohanvG

    Lid geworden:
    13 nov 2005
    Berichten:
    1.567
    Locatie:
    Gelderland
    Je account leek nog niet actief te zijn. Probeer nu nog maar eens.
     
  5. jacobbos

    jacobbos

    Lid geworden:
    13 apr 2008
    Berichten:
    3.090
    Locatie:
    Gorredijk. FRL
    Gelukt

    Bedankt!

    Groet,

    Jacob Bos
     
  6. PH_AJH

    PH_AJH Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2007
    Berichten:
    12.151
    Locatie:
    away
    Ik hoop toch wel dat er meer mensen komen vliegen.....met z'n vijven krijgen we niet eens één groep vol :( (en zitten we zonder tijdwaarnemers!)
     
  7. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Hoi Arjan,

    Komt vast goed, iets zegt me dat nog niet iedereen de weg naar de F5J.nl - Home website gevonden heeft :)
    Het zou wel makkelijk zijn als zoveel mogelijk mensen zich van tevoren inschrijven, dan kan dat vast in de software gezet worden, dat scheelt weer tijd op de dag zelf.

    Het weer gaat de goede kant op, al wat mooie dagen gehad de afgelopen week, nu maar hopen dat dat volgende week ook zo is :):)

    Gerben
     
  8. SRS

    SRS

    Lid geworden:
    23 mei 2005
    Berichten:
    3.739
    Ook ik heb aanmeld problemen. Dan maar zo, met een Elipsoid 2,4 Ghz.
     
  9. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.966
    Locatie:
    Eibergen
    @ Douglas het probleem wat je had was simpel als je, je aanmeld op de site moet een admi je accepteren en dan kun je je aanmelden.
    Ik heb je geaccepteerd dus je kunt je aanmelden.
     
  10. TC01

    TC01

    Lid geworden:
    17 jun 2010
    Berichten:
    3.074
    Helaas haal ik het niet om mijn kistje klaar en o9ingevlogen te hebben voor die dag.
     
  11. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.966
    Locatie:
    Eibergen
    Volgens mij wachten veel vliegers weer af ik heb van een paar vliegers al gehoord dat ze komen maar zich nog niet in geschreven hebben.
    En ik zie dat er zich al meer mensen op de site hebben aangemeld maar niet hebben ingeschreven
     
  12. serge pot

    serge pot Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 feb 2009
    Berichten:
    7.552
    Locatie:
    Ede
    Ik heb me al ingeschreven en ben dapper aan het oefenen .Winnen zal ik vast niet doen ,maar schik hebben zal ik .
     
  13. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Nog 2 weekjes en dan is het zo ver :)

    Tussendoor is de website ook nog geupdate, Arjan heeft wat mooie teksten aangeleverd die door Mark(webmaster) geplaatst zijn, met eenstukje uitleg over het hoe en wat van F5J.

    Groet,
    Gerben
     
  14. JohanvG

    JohanvG

    Lid geworden:
    13 nov 2005
    Berichten:
    1.567
    Locatie:
    Gelderland
    Klein dingetje van huishoudelijke aard. Willen de deelnemers die tevens KNVvL lid zijn het lidmaatschapsnummer op de f5j.nl website invullen of dit doorgeven bij de inschrijving op de dag zelf.

    Ik zie overigens 19 vliegers profielen op de website en maar 6 aanmeldingen op de agenda. Dat kan natuurlijk beter ;)

    Nog twee extra redenen om naar Dalfsen te komen zijn dat ze daar erg lekkere hamburgers hebben in de kantine en we zouden na afloop bij Het Asje kunnen gaan eten.
     
  15. PH_AJH

    PH_AJH Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2007
    Berichten:
    12.151
    Locatie:
    away
    Ik maar 9 :confused:
     
  16. JohanvG

    JohanvG

    Lid geworden:
    13 nov 2005
    Berichten:
    1.567
    Locatie:
    Gelderland
    Dat komt omdat niet iedereen ervoor heeft gekozen om het profiel weer te geven, en dat mag natuurlijk.
     
  17. PH_AJH

    PH_AJH Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2007
    Berichten:
    12.151
    Locatie:
    away
    Waar wil je dat hebben dan? Bij "verzekering"?
     
  18. Superior

    Superior

    Lid geworden:
    6 sep 2003
    Berichten:
    1.890
    Locatie:
    Zierikzee
    Knvvl lidmaatschapsnummer Is ingevult bij profiel.
     
  19. JohanvG

    JohanvG

    Lid geworden:
    13 nov 2005
    Berichten:
    1.567
    Locatie:
    Gelderland
    Klopt, daar is een vakje met ruimte waar je het nummer in kunt vullen.

    (ten overvloede, ook als je geen KNVvL lid bent mag je gewoon meevliegen bij de wedstrijden)
     
  20. Fotor

    Fotor Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 sep 2006
    Berichten:
    5.899
    Locatie:
    Hillegom
    Ik moet helaas werken die dag. Pas om half 5 's middags beginnen, maar het is me net iets te ver om daarvoor even te komen buurten.
     

Deel Deze Pagina